اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای کمک به بخش تولید صورت گرفت

پرداخت 111 فقره تسهیلات به زنبورداران چرامی

خبرگزاری فارس: رئیس بانک کشاورزی چرام از تشکیل 270 فقره پرونده مربوط به پرورش زنبور عسل خبر داد و گفت: 180 فقره این پرونده‌ها با بانک عقد قرارداد شده و 111 مورد کار تحویل آن‌ها انجام شده است.

پرداخت 111 فقره تسهیلات به زنبورداران چرامی

 به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، رضا مرادی‌نژاد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بانک کشاورزی، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در خط مقدم خدمت‌گزاری به مردم در بخش کشاورزی هستند و باید سرعت، دقت و امید‌بخشی در کارگروه توسعه را در دستور کار قرار دهند.

رئیس بانک کشاورزی چرام افزود: در این راستا دولت عدالت‌محور در اوایل سال برنامه‌ای انقلابی را برای توسعه بخش کشاورزی که با معیشت اکثر مردم سر و کار دارد، آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این اقدام انقلابی کارکنان بانک‌ها باید با ایثار و از خودگذشتگی به پرونده‌ها رسیدگی کنند تا بخش کشاورزی در کشور رونق بگیرد.

مرادی‌نژاد عنوان کرد: از یک طرف عرصه اقتصادی بسیار گسترده و وسیع است و فعالیت در آن حد و مرز مشخصی ندارد و از طرف دیگر اهداف دولت در توسعه بخش کشاورزی نیازمند تلاش مضاعف مسئولان در این بخش می‌باشد.

این مسئول با تأکید بر استفاده از تمام اختیارات و ظرفیت‌‌های ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی شهرستان چرام گفت: با در نظر گرفتن موقعیت‌های موجود، تسریع در روند سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی ضروری است و در این راستا نباید تنها به قوانین و بخشنامه‌‌ها اکتفا کرد، بلکه واقعیت‌‌های اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس بانک کشاورزی چرام از تشکیل 270 فقره پرونده مربوط به پرورش زنبور عسل خبر داد و متذکر شد: 180 فقره این پرونده‌ها با بانک عقد قرارداد شده و از این 180 فقره 111 مورد تحویل آن‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در بخش مکانیزاسیون از 18 فقره پرونده 9 فقره تسهیلات پرداخت شده است، ابراز کرد: در بخش احداث و اصلاح باغات از 32 فقره چهار مورد پرداخت شده است.

این مسئول همچنین اضافه کرد: در بخش مرغ بومی از 18 فقره شش فقره کار تحویل صورت گرفته و در مرحله پرداخت است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول