اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس دیلم خبر داد

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان دیلم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان دیلم و دستگیری 2 نفر در این راستا خبر داد.

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان دیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم ابراهیم عرب‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران مستقر در ایستگاه شهید موسوی دیلم با هوشیاری کامل به یک دستگاه پژو 405 به رانندگی «الف» و یک نفر سرنشین مظنون شدند و بلافاصله خودرو مورد نظر را متوقف کرده و آن را مورد بازرسی دقیق قرار دادند.

عرب‌زاده تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در این عملیات موفق به کشف مقدار 3 کیلو و 990 گرم موادمخدر از نوع تریاک شد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: هر دو متهم دستگیر و به همراه موادهای کشف شده جهت سیر مراحل قضایی به پایگاه انتظامی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم اضافه کرد: مبارزه جدی با مواد مخدر و سوداگران مرگ از مهم‌ترین مأموریت‌های پلیس شهرستان دیلم است که در این راستا همکاری تمامی شهروندان امری انکارناپذیر است.

کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در دیر

فرمانده انتظامی دیر نیز گفت: با تلاش پلیس شهرستان دیر استان بوشهر یک محموله کالای قاچاق با ارزشی بیش از یک میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

حمیدرضا خضری تنگستانی به خبرنگاران گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان دیر در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری تعداد زیادی کالای قاچاق بلافاصله اکیپ عملیاتی لازم تشکیل و وارد عمل شدند. 

وی افزود: پلیس پس از بررسی‌های لازم و اطمینان از صحت و سقم موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه وارد محل مورد نظر شده و در بازرسی‌های به عمل آورده از آن تعداد زیادی کالای قاچاق اعم از چرخ خیاطی، آدامس، کفش و ... کشف و ضبط کرد.

گفتنی است تمامی کالاهای کشف شده توقیف و صاحب انبار جهت سیر مراحل قانونی به پایگاه انتظامی انتقال داده شد.

شایان ذکر است، ارزش کالای کشف شده بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول