اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد

انهدام باند حرفه‏ای قاچاق موادمخدر / کشف 465 کیلوگرم تریاک در شاهرود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 465 کیلوگرم تریاک در شاهرود و دستگیری هفت نفر از یک باند سوداگر مرگ خبر داد.

انهدام باند حرفه‏ای قاچاق موادمخدر / کشف 465 کیلوگرم تریاک در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‏رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار محمدرضا میرزایی با اشاره به انهدام باند حرفه‏ای قاچاق موادمخدر افزود: به دنبال دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت یک باند حرفه‏ای که برای قاچاق موادمخدر از سیستان و بلوچستان به استان گلستان از راه‏های فرعی استان سمنان استفاده می‏کرد، این موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی گسترده و تحقیقات وسیع، سرانجام ماموران مبارزه با موادمخدر استان سمنان و عوامل انتظامی شاهرود تمام اعضای باند را هنگام انتقال یک محموله بزرگ موادمخدر شناسایی و دستگیر کردند.

میرزایی گفت: سوداگران در قالب یک کاروان با چهار دستگاه خودرو در حال انتقال این محموله از طریق یک کامیون بودند که در اطراف شاهرود شناسایی و در عملیات برق‏آسایی توسط ماموران پلیس غافلگیر و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با سوداگران مرگ، از مردم خواست تا برای پیشگیری از گسترش این بلای خانمان‏سوز گزارش‏های خود را در این زمینه با مرکز فوریت‏های پلیسی 110 در میان بگذارند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول