اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

شناسایی 2 خودروی حامل کالای قاچاق در دیلم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و توقیف دو دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در دیلم به ارزش بیش از 230 میلیون ریال خبر داد.

شناسایی 2 خودروی حامل کالای قاچاق در دیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حیدر عباس‌‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این دو محموله در دو عملیات جداگانه کشف شده است اظهار داشت: در عملیات اول با تلاش پلیس شهرستان دیلم یک دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در این شهرستان شناسایی و توقیف شد.

وی افزود: مأموران یگان امداد شهرستان دیلم در حین گشت‌زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو پژو 405 مظنون و آن را مورد بازرسی قرار داد.

عباس‌‌زاده گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از خودرو مذکور یک محموله کالای قاچاق پوشاک از نوع کاپشن به ارزش 50 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: خودرو توقیف و راننده به همراه کالای کشف شده برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با قاچاق کالا شهرستان انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در عملیات دوم با تلاش پلیس شهرستان دیلم یک دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در این شهرستان شناسایی و توقیف شد.

 عباس‌زاده اظهار داشت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان دیلم حین کنترل خودروهای در حال عبور از ایست و بازرسی این شهرستان به یک دستگاه خودرو کامیون به رانندگی «الف» مظنون شدند. پلیس بلافاصله خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی‌های به عمل آورده از آن مقدار 5 هزار و 200 کیلوگرم برنج خارجی فاقد هرگونه مجوزی کشف و ضبط کرد.

وی ادامه داد: خودرو توقیف و راننده به همراه کالای کشف شده برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با قاچاق کالا شهرستان انتقال داده شد، ضمن اینکه ارزش محموله کشف شده بالغ بر 182 میلیون ریال بود.

شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در گناوه

عباس‌زاده در ارتباط با دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در گناوه هم گفت: با تلاش پلیس شهرستان گناوه یک نفر سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

عباس‌زاده تصریح کرد: مأموران آگاهی شهرستان گناوه در پی کسب خبری مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت بلافاصله اکیپ عملیاتی لازم تشکیل و وارد عمل شدند.

وی گفت: پلیس پس از تحقیقات گسترده شبانه‌روزی به فردی به نام «ر» مظنون شد که پس از صحت و سقم موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضایی متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بوشهر بیان داشت: سارق در بازجویی‌های به عمل آمده توسط پلیس به 10 فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان خبر داد.

مالباختگان همگی شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به پایگاه انتظامی فراخوانده شدند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول