اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی سیستان‌وبلوچستان خبر داد

هلاکت 2 شرور قاچاقچی در مرزهای سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی سیستان‌وبلوچستان از هلاکت دو تن از اشرار مسلح و کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر در مرزهای این استان خبر داد.

هلاکت 2 شرور قاچاقچی در مرزهای سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان‌وبلوچستان، غلام‌نبی کوهکن در تشریح اقدامات مرزبانی این استان طی 10 روز گذشته اظهار داشت: مأموران مرزبانانی استان مستقر در هنگ‌های مرزی و یگان‌های تکاوری و رزمی در راستای کنترل مرز و برخورد با متجاوزان و قاچاقچیان مسلح موادمخدر، با اقدامات گسترده اطلاعاتی، عملیاتی و طی چند درگیری مسلحانه موفق به هلاکت و دستگیری اشرار مسلح و کشف مقادیر زیادی از انواع موادمخدر و سوخت قاچاق در طول مرزهای استان شدند.

وی از هلاکت دو تن و دستگیری سه نفر از اشرار و معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران طی 10 روز گذشته خبر داد و افزود: مأموران حین اجرای مأموریت، گشت‌های رزمی، اجرای کمین، کنترل طول نوار مرزی و کارهای گسترده اطلاعاتی به مقابله با فعالیت‌های غیرقانونی اشرار و معاندین نظام پرداخته که در این راستا موفق به توقیف چهار دستگاه وسیله نقلیه، کشف و ضبط پنج قبضه سلاح، مقادیری تجهیزات و مهمات و 32 دستگاه تجهیزات مخابراتی شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان‌وبلوچستان با اشاره به کشف یک تن و 104 کیلوگرم انواع موادمخدر طی 10 روز گذشته تصریح کرد: مأموران مرزی با کنترل دقیق مسیرهای مواصلاتی، به چند دستگاه خودرو وانت تویوتا، موتورسیکلت و تعدادی از عابران پیاده که قصد ورود موادمخدر به کشور را داشتند، مشکوک و در اقدامی غافلگیرانه با توقیف سه دستگاه خودرو، 11 نفر قاچاقچی موادمخدر را نیز در این مدت دستگیر کردند.

کوهکن بیان داشت: 116 نفر متهم به قاچاق سوخت نیز با توقیف 95 دستگاه خودرو و شناور حامل، شناسایی و دستگیر شدند که 112 هزار و 453 لیتر انواع مواد سوختی قاچاق از آنان به دست آمد.

وی ادامه داد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مرزبانان فرماندهی مرزبانی استان موفق شدند، مقدار 5 هزار کیلوگرم برنج و 12 هزار پاکت سیگار را از قاچاقچیان طی این مدت کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان‌وبلوچستان در پایان از برخورد با هر گونه تجاوز مرزی خبر داد و گفت: در راستای مقابله با متجاوزان مرزی و برخورد با هرگونه ترددهای غیرمجاز، مرزبانان پرتلاش این فرماندهی موفق شدند، در این مدت 211 نفر از اتباع بیگانه و عابران غیرمجاز را که به صورت غیرقانونی قصد ورود به داخل کشور را داشتند، شناسایی و دستگیر کنند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول