اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی مازندران خبر داد

اختصاص 22 میلیون تومان به مددجویان بهزیستی چالوس

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان مازندران از اختصاص 22 میلیون تومان به مددجویان بهزیستی شهرستان چالوس خبر داد.

اختصاص 22 میلیون تومان به مددجویان بهزیستی چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، روح الله ردایی ظهر امروز در بازدید از مرکز تحت پوشش بهزیستی شهرستان چالوس اظهار داشت: در ملاقات مردمی در شهرستان چالوس به طور متوسط مبلغ 45 میلیون ریال در حوزه توانبخشی و حمایتی، 17 میلیون و 500 هزار تومان برای برطرف کردن نیازهای مالی مددجویان در زمینه مسکن و 2 میلیون ریال تسهیلات ضروری اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: چهار فقره تشکیل پرونده اشتغال، دو فقره هزینه جراحی چشم، یک مجوز خانه بهبودی و یک نفر پذیرش در مرکز سالمندان مورد موافقت قرار گرفت.

به گفته مدیرکل بهزیستی مازندران با دستور استاندار مازندران برای  رفاه حال مردم غرب استان، مدیران کل باید یک روز در هفته را در یکی از شهرهای غرب مازندران حضور داشته و از نزدیک به بررسی و پیگیری مشکلات مردم منطقه بپردازند.

احداث 100 مسکن برای مددجویان بهزیستی چالوس

رئیس اداره بهزیستی چالوس نیز از احداث 100 مسکن برای مددجویان بهزیستی این شهرستان خبر داد.

زهرا یحیی‌پور بیان داشت: بهزیستی بر پایه مددکاری است و همواره سعی بر آن دارد که از سیره امام علی (ع) استفاده کند.

وی افزود: در دهه خدمت‌رسانی خدمات بهزیستی در بخش توانبخشی، حمایتی، پیشگیری، مشارکت مردمی با استفاده از اعتبارات دولتی و کمک خیران درحال فعالیت است.

رئیس بهزیستی چالوس اظهار داشت: با توجه به اینکه رویکرد سازمان بهزیستی، قادرسازی و توانمندسازی است با توجه به کمبود اعتبارات دولتی، کمک خیران را می‌طلبد تا بتوانیم پاسخگوی برخی از نیازهای جمعیت زیر پوشش باشیم.

یحیی‌پور در مورد ساخت مسکن مددجویان اذعان داشت: احداث مسکن مددجویان جزو اولویت‌های سازمان است که حرکت‌های بسیار خوبی صورت پذیرفته و در سال‌های اخیر 100 مسکن برای مددجویان احداث و یا تکمیل کرده‌ایم و برای پیشگیری از آسیب‌ها خدمات جدیدی در بحث اورژانس اجتماعی و طرح کاهش طلاق در شهرستان راه‌اندازی شده است.

وی یادآور شد: شناسایی معلولان در پیشرفت یک کشور مؤثر است زیرا با شناسایی این افراد مشکلات بهتر حل می‌شود و مسئولان می‌توانند خدمات بهتر به آنان ارائه دهند و نقش بهتری می‌توانند ایفا کنند.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول