اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کلانتری 172 عبدالعظیم (ع) خبر داد

بازداشت 3 توزیع‌کننده مواد مخدر همراه با خودرو سرقتی

خبرگزاری فارس: سرپرست کلانتری 172 عبدالعظیم (ع) از دستگیری سه توزیع‌کننده مواد مخدر که با خودرو سرقتی اقدام به توزیع هروئین و شیشه می‌کردند طی اجرای طرح امنیت محله محور در خیابان آستانه خبر داد.

بازداشت 3 توزیع‌کننده مواد مخدر همراه با خودرو سرقتی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، به گفته منصور زمانی در راستای اجرای طرح امنیت محله محور، ماموران گشت کلانتری هنگام گشت‌زنی در خیابان آستانه شهرری بودند که به یک دستگاه خودروی سواری پیکان سفید رنگ که در حال پرسه زدن بود، مشکوک شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران بعد از استعلام از مرکز پیام متوجه شدند خودرو سرقتی می‌باشد که بلافاصله برای دستگیری سارقان وارد عمل شده و به او دستور توقف دادند اما راننده به محض مشاهده پلیس فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری شد.

سرپرست کلانتر 172 حضرت عبدالعظیم (ع) افزود: با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد که طی یک مسیر کوتاهی ماموران موفق شدند خودرو را متوقف و متهمان را دستگیر کنند.

زمانی در پایان تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهمان که «حسین، امیرحسین و اسماعیل» نام داشتند از زیر صندلی راننده مقادیر قابل توجهی هروئین و مقادیری شیشه که با لفافه بسته‌بندی شده بود کشف شد.

گفتنی است، ماموران متهمان را به همراه اموال مکشوفه جهت تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در ارتباط با جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول