اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول ووشو/

ووشوکاران قم ناباورانه به هیئت خوزستان باختند

خبرگزاری فارس: ووشوکاران قمی در پنجمین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول ووشو مردان باشگاه‌های کشور ناباورانه به جدی‌ترین رقیب خود باختند.

ووشوکاران قم ناباورانه به هیئت خوزستان باختند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دیدارهای دور رفت از مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ دسته اول ووشو مردان باشگاه‌های کشور در حالی با برگزاری هشت مسابقه پیگیری شد که طی آن مدعیان صعود به لیگ برتر با یکدیگر رقابت کردند.

در دیدارهای مهم این هفته که تمام مدعیان حضور داشتند، ووشوکاران قمی در تلاش برای رسیدن به صدر جدول رده‌بندی انتظار می‌رفت در مقابل صدرنشین گروه اول مقدماتی همچون پیکارهای‌ هفته‌های سوم و چهارم که دو برد قاطعانه کسب کرده بودند پرقدرت ظاهر شوند اما این اتفاق رخ نداد.

ووشوکاران سانداکار و تالوکار در هفته پنجم پیکارهای لیگ دسته اول ووشو مردان باشگاه‌های کشور نتوانستند در مقابل تیم مدعی و مطرح خوزستان نتیجه قابل قبول را کسب کنند.

ووشوکاران قمی از چهار هفته قبل رقابت‌ها در سه دیدار برابر رقبا موفق به کسب دو پیروزی و یک باخت شده و شش امتیاز کسب کرده بودند و با این اندوخته در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه اول مسابقات مقدماتی لیگ دسته اول ووشو قرار داشتند.

تیم هیئت ووشو قم در هفته پنجم مسابقات در جدال با تیم هیئت خوزستان با وجود تلاش زیاد اعضای خود در نهایت ناباورانه با حساب 9 بر 2 مغلوب شد.

این باخت اگر چه برای ووشوکاران قمی ناراحت‌کننده بود اما همچنان آنها امیدوار به صعود به مرحله نیمه نهایی پیکارهای این فصل لیگ دسته اول ووشو باشگاه‌های کشور باقی ماندند زیرا سایر نتایج نیز به شکلی رقم خورد که هیئت قم از جایگاه سوم نزول نکند.

ووشوکاران قمی در حال حاضر بعد از تیم هیئت ووشو استان خوزستان که با کسب پنج پیروزی و 15 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای دارد و همچنین تیم سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که با کسب 9 امتیاز در رده دوم ایستاده است، با شش امتیاز تیم سوم جدول رده‌بندی گروه دوم مقدماتی این فصل لیگ دسته اول ووشو مردان باشگاه‌های کشور هستند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول