اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کتابخانه‌های عمومی نهاوند خبر داد

عضویت رایگان دانش‌آموزان نهاوندی در کتابخانه‌های عمومی

خبرگزاری فارس: مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند از بازدید دانش‌آموزان نهاوندی در هفته کتاب از کتابخانه‌های این شهر خبر داد و گفت: با حضور آنها عضویت رایگان نیز در کتابخانه‌ها انجام می‌شود.

عضویت رایگان دانش‌آموزان نهاوندی در کتابخانه‌های عمومی

زینب سیف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در نهاوند در دو بخش اجرا می‌شود، افزود: در بخش اداره کتابخانه شهرستان، جشن هفته کتاب، تجلیل از خادمان کتاب،‌ خانواده‌های برتر کتابخوان، برپایی جلسات نقد کتاب و نمایشگاه و فروشگاه کتاب در مجتمع امام خمینی (ره) از برنامه‌های بخش اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند به شمار می‌رود.

به گفته وی، در هفته کتاب و کتابخوانی از مسن‌ترین و کوچک‌ترین اعضای کتابخانه‌های نهاوند تجلیل می‌شود.

مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: ملاقات کتابداران با امام جمعه شهرستان و نمایندگان مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و ثبت‌نام رایگان مراجعان از دیگر برنامه‌های این اداره در هفته کتاب است.

وی اظهار کرد: در این هفته برنامه‌ریزی برای بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه صورت گرفته که با حضور آنها عضویت رایگان آنان در کتابخانه‌ها نیز انجام می‌شود.

سیف ادامه داد: با سازمان تاکسیرانی نهاوند رایزنی‌هایی صورت گرفته است تا در هفته کتاب پوسترهایی درباره کتابخانه‌ها و مطالب زیبای کتاب‌ها در این وسایل نقلیه عمومی نصب کنند و این اداره با همکاری شهرداری در سطح شهرستان نهاوند نیز تابلوهای تبلیغ کتابخانه‌ها را نصب کرده است.

وی در پایان با اشاره برنامه‌های بخش کتابخانه‌های شهرستان نیز عنوان کرد: عضویت رایگان در کتابخانه‌ها، استفاده از خدمات رایانه‌ای کتابخانه‌ها با تخفیف نیم‌بها، برگزاری نمایشگاه تازه‌های کتاب در کتابخانه‌ها و تبلیغ برای اهدای کتاب در این هفته فرهنگی و جشن اعضای کتابخانه‌ها ‌برنامه‌های بخش کتابخانه‌ای شهرستان نهاوند محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول