اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مسئول امور فرهنگی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان آبادان خبر داد

برگزاری برنامه‌های متنوع همزمان با هفته کتاب در آبادان و خرمشهر

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان آبادان از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری همزمان با هفته کتاب در آبادان خبر داد.

برگزاری برنامه‌های متنوع همزمان با هفته کتاب در آبادان و خرمشهر

مازیار محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: چهار مرکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان آبادان، خرمشهر، مراکز اروندکنار و منیوحی همزمان با هفته کتاب برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و مذهبی را برای دانش‌آموزان و اعضای ثابت این مراکز اجرا می‌کنند.

وی افزود: برنامه‌های هفته کتاب از 17 آبان ماه تا 24 ادامه داشته و شامل هم‌خوانی قرآن توسط اعضا و دیگر دانش‌آموزان، رونمایی از پر عنوان‌ترین کتاب مراکز چندگانه کانون پرورش فکری کودک و نوجوان منطقه و کارگاه کتاب سازی می‌شود.

مسئول امور فرهنگی کانون پرورش فکری حوزه آبادان و خرمشهر ادامه داد: نمایشگاه فروش کتاب، رونمایی از سازهای کتاب( کتاب‌های جدیدی که برای کتابخانه‌های مراکز ارسال شده) و مسابقه کتاب‌خوانی از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان آبادان و خرمشهر است.

محمدزاده با اشاره به برنامه‌های این مراکز در روز 24 آبان ماه سال جاری در پارک معلم آبادان گفت: در روز 24 آبان ماه برنامه‌های مشترکی با شرکت همه کارکنان و مربیان مراکز چندگانه آبادان در پارک معلم این شهرستان ویژه کودکان و نوجوانان منطقه اجرا می‌شود.

وی افزود: در این برنامه زیباترین پیام در هفته کتاب از سوی اعضا و دانش‌آموزان مدارس حاضر در این جشن انتخاب شده و جوایزی نیز برای برندگان در نظر گرفته می‌شود.

مسئول امور فرهنگی کانون پرورش فکری حوزه آبادان و خرمشهر بیان کرد: همچنین همخوانی قرآن کریم توسط شرکت کنندگان در برنامه، اجرای نمایش کتاب زشت و کتاب زیبا، ایستگاه کاردستی، بازی و سرگرمی، موزیک و برنامه‌های متنوع دیگر در این روز در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: دانش‌آموزان و دیگر علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند با حضور در مراکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان آبادان، خرمشهر، اروندکنار و منیوحی در این برنامه‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول