اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آمل:

بسیج عامل ایستادگی کشور است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آمل گفت: بسیج باعث ایستادگی کشور در مقابل توطئه‌های دشمنان بوده است.

بسیج عامل ایستادگی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید جعفر رسولی ظهر امروز در ستاد هفته گرامیداشت بسیج و آزادسازی سوسنگرد آمل با اشاره به اینکه در طول حماسه عظیم دفاع مقدس در بیشتر عملیات‌ها با حضور و همکاری بسیج صورت گرفت، بیان داشت: باید برای احیا و انتقال فرهنگ بسیج که گوش به فرمان ولایت است همه دستگاه‌های اجرایی کوشا باشند.

معاون فرماندار آمل افزود: بسیجیان غرق در ولایت هستند و در فتنه سال 88 نقش بسیج خیلی تاثیرگذار بود.

وی خصوصیات بارز یک بسیجی را مکتبی بودن، اطاعت‌پذیری از ولایت، اخلاص، تواضع و فروتنی، غیرت دینی، حسن خلق، شجاعت، مردمی بودن و شهادت‌طلبی دانست.

رسولی با بیان اینکه بسیج در تمام صحنه‌ها در طول انقلاب اسلامی حضور فعال داشت، یادآور شد: یکی از عواملی که باعث شد انقلاب اسلامی در مقابل دشمن بایستد و در طول این 30 سال بدرخشد، پایداری بسیج بوده است.

وی عنوان کرد: امسال هفته بسیج با دهه اول محرم تقارن پیدا کرد و برنامه‌های هفته بسیج پرشورتر، باشکوه‌تر و با رنگ و بوی عاشورا و محرم برگزار خواهد شد.

رسولی تصریح کرد: نقش بسیج در جامعه باعث دلهره و ترس در دل دشمنان داخلی و خارجی شده است تا نقشه‌های شوم خود را برآب رفته بدانند.

این مسئول اذعان داشت: بسیج الگوی خود را از امام حسین (ع) می‌گیرد که یاران با وفایش تا آخرین لحظه و قطره خونشان در کنار مولا و مقتدایشان ماندند تا اسلام زنده و استوار بماند.

انتهای ‌پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول