اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

پخش مداحی در دهه محرم از صدا و سیما باید محتوایی باشد

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر اصفهان گفت: پخش مداحی در دهه محرم از صدا و سیما باید محتوایی باشد و شعرهای استفاده شده مداحان و آهنگ‌هایی که مورد استفاده قرار داده‌اند، بررسی شود تا با شئون منافات نداشته باشد.

پخش مداحی در دهه محرم از صدا و سیما باید محتوایی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان مصطفی بهبهانی ظهر امروز در جلسه شورای علنی شهر اصفهان با بیان اینکه مناظره‌ها و مصاحبه‌ها زمینه ایجاد اعتماد در بین مردم را به وجود می‌آورند، اظهار کرد: اگر صدا و سیما به موقع و درست اطلاع‌رسانی کند، دیگر مردم به دنبال رسانه‌های غربی نمی‌روند و صدا و سیما می‌تواند اعتماد مردم را به خود جلب کند.

وی افزود: در شرایط کنونی که کشور ما دچار مشکلاتی همچون، ازدواج و اشتغال برای جوانان است، صدا و سیما باید به جای ترویج اشرافی‌گری اقدامات و حرکت‌های موثری را در راستای ساده‌زیستی ترویج دهد.

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه فرهنگ شهروندی یکی از مواردی است که صدا و سیما باید به آن بیشتر توجه کند، افزود: غربی‌ها در زمینه فرهنگ‌سازی به دنبال تغییر الگوها و ذائقه مردم و برای برنامه‌های خود نیز هدف دارند.

وی تاکید کرد: بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب اندیشه‌ای پایدار می‌ماند که بر اساس هنر استوار باشد، لذا محور اصلی صدا و سیما هنر است.

عضو شورای شهر اصفهان با تاکید بر اینکه برنامه های شاد و کمدی در صدا و سیما کمرنگ شده است، افزود: برنامه‌های صدا و سیما باید شاد و جذاب باشد تا مردم را به خود جذب کند.

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم و پخش مداحی‌هایی که از این رسانه پخش می‌شود، گفت: برنامه‌ها باید دارای محتوا باشند، زیرا به فرموده امام (ره) صدا و سیما یک دانشگاه است و دانشگاه نباید تابع افکار عمومی باشد بلکه باید خود افکارسازی کند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول