اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توضیحات تربیت بدنی هرمزگان به مسائل روز وزرش استان

فدراسیون فوتبال اعتراض‌ها را وارد ندانست / فدراسیون بسکتبال به البدر کنگ مهلت داد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان پیرامون مسائلی همانند استانداردسازی سالن محل بازی‌های البدر کنگ و صدور جوابیه فدراسیون فوتبال به معترضان مجمع فوتبال هرمزگان خبرهای جدیدی اعلام کرد.

فدراسیون فوتبال اعتراض‌ها را وارد ندانست / فدراسیون بسکتبال به البدر کنگ مهلت داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامرضا دانشور در جمع خبرنگاران با اشاره به مسائل پیش آمده پیرامون وضعیت میزبانی البدر کنگ در شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: این باشگاه از باشگاه‌های فعال و مطرح استان به شمار می‌رود.

وی همچنین از رفع مشکلات مربوط به سالن برگزاری مسابقات البدر در بندرلنگه خبر داد و افزود: راه‌های مختلفی طی جلسات رایزنی برای استانداردسازی سالن بررسی و مورد پیشنهاد قرار گرفته است که یکی از این راه‌ها واگذاری تسهیلات کم‌بازده در قالب بنگاه‌های اقتصادی است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان افزود: اما با توجه به اهمیت مسابقات و تلاش تمام مسئولان استان و شهرستان برای رفع مشکلات با همکاری فرمانداری بندرلنگه مبلغی معادل 50 میلیون و اعتبار دیگری نیز برابر 36 میلیون اختصاص یافته است که به نظر می‌آید این مبلغ در قدم نخست برای رفع مشکلات سالن و ایرادات فدراسیون بسکتبال کافی باشد.

دانشور تاکید کرد: در پی تهدید فدراسیون مبنی بر عدم اجازه به البدر کنگ برای میزبانی مسابقات در شهرستان بندرلنگه، از فدراسیون مهلت گرفتیم که تا زمان رفع اشکالات سالن بازی‌های این تیم را از سالن خلیج فارس جابه‌جا نکنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر وجود اعتراضاتی پیرامون نحوه برگزاری انتخابات مجمع هیئت فوتبال هرمزگان افزود: هر چند که این مسابقات در زمان مدیریت بنده برگزار نشده است اما طی روزهای گذشته عین شکایات و اعتراضات معترضان به نحوه برگزاری انتخابات را در استان دریافت و به فدراسیون ارجاع داده‌ام.

دانشور افزود: در ساعات گذشته فدراسیون طی نامه‌ای که به امضا محمد نبی رسیده است اعتراضات را وارد ندانسته و دلایل قانع‌کننده نبوده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان همچنین در ادامه از پایان مهلت دوره مجمع 15 هیئت ورزشی در هرمزگان خبر داد و افزود: آگهی فراخوان برگزاری مجامع این هیئت‌ها در روزنامه‌های استان منتشر شده است که امیدواریم طی روزهای آینده چندین مجمع در راستای انتخاب رؤسای هیئت مدیره جدید برگزار شود.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول