اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام:

ایلام قهرمان مسابقات اسب‌سواری کورس پاییزه غرب کشور شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: استان ایلام قهرمان مسابقات اسب‌سواری کورس پاییزه غرب کشور شد.

ایلام قهرمان مسابقات اسب‌سواری کورس پاییزه غرب کشور شد

فرزاد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: رقابت‌های کورس پاییزه اسب‌سواری غرب کشور با شرکت استان‌های ایلام، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان و همدان آغاز شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در پیست اسب‌سواری شهرستان سیروان و با شرکت 60 سوارکار از استان‌های غرب کشور به همراه اسب‌هایی از نژاد کرد، ترکمن و عرب در دو رشته کورس و جشنواره زیبایی اسب برپا شد.

این مسئول اضافه کرد: در بخش جشنواره زیبایی که 35 اسب در مسابقه شرکت کردند اسب طوفان متعلق به هوشنگ نوری از کرمانشاه به همراه اسب طلایی از ایلام متعلق به آریسا قبادیان به طور مشترک عنوان نخست زیباترین اسب را کسب کردند.

فتاحی تصریح کرد: اسب‌های پهلوان و پارتیزان هر دو از ایلام متعلق به رباب امامیان و رضا الهی‌نژاد به ترتیب در بخش زیبایی جشنواره دوم و سوم شدند‌.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: در بخش کورس نیز عبدالصاحب ملکشاهی با اسب رخش از ایلام عنوان نخست، مهران بیرانوند با اسب جسی از لرستان دوم و ایمان الماسی با اسب دالاهو از کرمانشاه حایز عنوان سوم شدند.

وی ادامه داد: این مسابقه با استقبال خوب ورزشکاران و اسب‌سواران استان‌های غربی کشور به ویژه استان ایلام روبه رو شد.

این مسئول اضافه کرد: این استقبال چشمگیر و کسب عنوان برتر توسط ورزشکاران ایلامی وظایف اداره کل ورزش و امور جوانان استان ایلام را در حمایت از این رشته ورزشی سخت‌تر کرده است.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول