اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوش:

آموزش مداحان در اولویت نخست است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوش گفت: باید با اولویت بخشی به آموزش مداحان در راستای ارتقای سطح کیفی این قشر از جامعه مذهبی تلاش کنیم.

آموزش مداحان در اولویت نخست است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، حجت‌الاسلام علی سپهوند صبح امروز در مراسم گردهمایی مداحان این شهرستان اظهار داشت: آموزش مداحان بر اساس ردیف‌خوانی‌ و مقتل شناسی بسیار اهمیت دارد و باید تلاش کنیم تا گامی مثبتی در این راستا برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان شوش توانمندی‌های زیادی در این عرصه دارد، افزود: باید در راستای استعداد شناسی و پرورش آن‌ها تلاش کنیم که در این زمینه ارائه آموزش‌های تخصصی بسیار حایز اهمیت است.

سپهوند با تاکید بر اینکه مقتل شناسی برای مداحان بسیار ضروری است، خاطر نشان کرد: مداحان باید در مقتل شناسی اطلاعات کافی داشته باشند تا از مقتل غیر معتبر روایاتی بیان نکنند که مورد وهن اهل بیت(ع) باشد و جایگاه رفیع آن‌ها را هدف قرار دهد.

وی تاکید کرد: باید با ارائه آموزش‌هایی در راستای ادبیات دینی و مذهبی اصول شعر مذهبی را آموزش دهیم تا سطح مداحی‌ها در شهرستان شوش رشد کیفی داشته باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوش با تاکید بر ارتباط نزدیک مداحان با سازمان تبلیغات اسلامی، افزود: مداحان باید ارتباط نزدیکی برای دریافت آموزش‌ها داشته باشند و در این راستا باید از اساتید مجربی استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این مراسم بیش از 155 نفر مداح اعم از زن و مرد شرکت کرده بود که در پایان بسته‌های فرهنگی آموزشی به آنان اهدا شد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول