اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بندرعباس:

بهسازی و حفاظت از اماکن تفریحی بندرعباس مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بندرعباس بر لزوم بهسازی و حفاظت از اماکن تفریحی این شهر به ویژه پارک‌ها و بوستان‌ها تاکید کرد.

بهسازی و حفاظت از اماکن تفریحی بندرعباس مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد محسنی پیش‌ازظهر امروز در جلسه ساماندهی بوستان‌ها و اماکن تفریحی شهر بندرعباس بر لزوم نگهداری صحیح از بوستان‌ها و پارک‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به خنک شدن هوا در بندرعباس، استفاده از اماکن تفریحی و بوستان‌ها افزایش خواهد یافت؛ بنابراین شهرداری باید نسبت به حفاظت و نگهداری از بوستان‌ها توجه بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری باید فضایی مناسب را در بوستان‌های بندرعباس ایجاد کند، تصریح کرد: باید فضایی شاد و با نشاط در بوستان‌ها ایجاد شود تا مردم به راحتی بتوانند در این اماکن به تفریح بپردازند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بندرعباس همچنین بر لزوم ایجاد امنیت در پارک‌ها و بوستان‌ها تاکید کرد و افزود: نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز باید با کنترل وضعیت امنیت و ترافیک در اطراف بوستان‌ها در راستای ایجاد فضایی امن در این اماکن حرکت کنند.

محسنی نگهداری از اماکن عمومی را بسیار مهم‌تر از راه‌اندازی چنین اماکنی دانست و افزود: بهسازی و نگهداری از اماکن عمومی مسئله‌ای بسیار مهم است که در این راستا باید به حفاظت از بوستان‌ها و پارک‌ها توجه بیشتری شود.

وی همچنین از مردم خواست تا با استفاده درست از اماکن عمومی به نهادهای مسئول در راستای نگهداری از این اماکن کمک کنند.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول