اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس خبر داد

رشد 17 درصدی اعتبارات تملک دارایی فردوس

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس از رشد 17 درصدی اعتبارات تملک دارایی این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد.

رشد 17 درصدی اعتبارات تملک دارایی فردوس

محمدرضا رجبی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: در سال جاری مبلغ 12 میلیارد و 271 میلیون تومان اعتبار به شهرستان فردوس اختصاص داده شده است.

وی میزان اعتبارات تملک دارایی شهرستان فردوس را مبلغ 8 میلیارد و 220 میلیون تومان و اعتبارات ماده 12 مدیریت بحران شهرستان را مبلغ 4 میلیارد تومان اعلام کرد.

فرماندار فردوس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 45 پروژه با اعتبار دولتی 776 میلیون تومان و تسهیلات و سرمایه‌گذاری شخصی 4 میلیارد و 695 میلیون تومان به بهر‌ه‌برداری رسیده است که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای تعداد 205 نفر اشتغال ایجاد شده است.

رجبی‌مقدم از رشد 17 درصدی اعتبارات تملک دارایی شهرستان فردوس خبر داد و افزود: بیش از 91 درصد اعتبارات تملک دارایی فردوس به تکمیل 155 پروژه نیمه‌ تمام عمرانی شهرستان و 9 درصد آن نیز برای اجرای 11 پروژه جدید در نظر گرفته شده است.

*اجرای 181 پروژه عمرانی در فردوس

فرماندار فردوس تعداد پروژه‌های در دست اجرای این شهرستان را تعداد 181 پروژه اعلام کرد و افزود: تکمیل بیمارستان 100 تختخوابی با اعتبار 3 میلیارد و 100 میلیون تومان در سال جاری، تکمیل باند دوم فردوس، دیهوک با اعتبار 23 میلیارد تومان، تکمیل باند دوم فردوس، بجستان با اعتبار 34 میلیارد تومان از جمله پروژه‌های در دست اقدام شهرستان فردوس است.

رجبی‌مقدم تکمیل باند امداد و نجات با اعتبار یک‌میلیارد و500 میلیون تومان در سال جاری، تکمیل استخر پوشیده آموزش‌ و ‌پرورش با اعتبار180 میلیون تومان، تکمیل کمربندی فردوس، اسلامیه با اعتبار 6 میلیارد تومان و تکمیل مجتمع فرهنگی‌ و هنری فردوس با اعتبار 600 میلیون تومان را از دیگر پروژه‌های در دست اجرای شهرستان فردوس برشمرد.

وی همچنین از تکمیل پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان فردوس خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری روستاهای برون، انارستانک و خانیک با صرف اعتبار 3 میلیارد تومان گازرسانی می‌شود.

فرماندار فردوس تکمیل مجتمع دامپروری شماره دو فردوس با اعتبار 350 میلیون تومان، احداث سالن ورزشی سرپوشیده با ظرفیت دوهزار تماشاگر و اختصاص450 میلیون تومان اعتبار، تکمیل پروژه فاضلاب شهرهای فردوس و اسلامیه با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان را از دیگر پروژه‌های شاخص شهرستان فردوس عنوان کرد.

رجبی‌مقدم پروژه‌های باند دوم فردوس، دیهوک، باند دوم فردوس، بجستان و همچنین کمربندی فردوس، اسلامیه را از پروژه‌هایی دانست که در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفته و تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول