اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی خبر داد

کمک 500 میلیون تومانی دانش‌آموزان و فرهنگیان خراسان جنوبی به عتبات

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: طی چهار سال گذشته دانش‌آموزان و فرهنگیان خراسان جنوبی مبلغی 500 میلیون تومان به بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

کمک 500 میلیون تومانی دانش‌آموزان و فرهنگیان خراسان جنوبی به عتبات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی محمدی صبح امروز در مراسم افتتاح اجرای پنجمین مرحله طرح محبت اهل بیت(ع) دانش‌آموزان خراسان جنوبی اظهار کرد: امروزه با گذشت بیش از 30 سال از عمر انقلاب اسلامی و برکت خون شهدا شاهد آن هستیم که عتبات مقدسه مکمل بیداری اسلامی به عنوان ثمرات انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی فرهنگ حسینی و عاشورایی را برای جامعه اسلامی به ارمغان آورد و سبب شد تا تمامی ملل مسلمان از این انقلاب الگوبرداری داشته باشند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی یادآور شد: امروزه ایرانی‌ها و شیعیان دنیا این افتخار را دارند که همیشه محب اهل بیت (ع) و با کمک‌های خود ابراز اردات به ساحت مقدس آن بزرگوران می‌کنند.

محمدی تصریح کرد: مردم جامعه اسلامی و تمامی شیعیان تا کنون برای ساخت حرم علوی، حرمین شریفین، حرم امام حسین (ع) و حرم دیگر ائمه (ع) هیچ کم نگذاشته و برای پاسداری از ارزش‌ها و ابراز محبت به ائمه (ع) از این پس نیز کمک‌هایی را خواهند داشت.

وی افزود: ملت ما و تمامی شیعیان امروزه باید فرهنگ‌های اسلامی خود را به بیش از گذشته به جهانیان معرفی و عرضه کنند و با توجه کردن و کمک به بازسازی حرمین شرفین و حرم‌های ائمه (ع) باید مظهرهای دین مبین اسلام را برجسته سازند.

* طرح محبت اهل بیت(ع) دانش‌آموزان حرکتی برای پیوند بیشتر آنها با ائمه (ع) است

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: امسال برای پنجمین سال طرح محبت اهل بیت (ع) دانش‌آموزان استان برگزار می‌شود و این طرح در حقیقت یک حرکت معنوی و فرهنگی است که نسل جوان را با اهل بیت (ع) بیشتر آشنا و پیوند می‌دهد.

محمدی اظهار کرد: هم‌اکنون تعداد پنج پروژه در بازسازی عتبات عالیات در نظر گرفته شده که یکی از آنها در نجف اشرف و چهار پروژه دیگر نیز در کاظمین در دست اقدام است و این ستاد آمادگی دارد به عنوان رابط کمک‌های شما دانش‌آموزان و تمامی اقشار جامعه را در این راستا جمع‌آوری کند.

وی افزود: طی چهار سال گذشته دانش‌آموزان و فرهنگیان خراسان جنوبی مبلغی بیش از 500 میلیون تومان به بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

انتهای پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول