اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی راور خبر داد

دستگیری کلاهبردار 925 میلیونی ریالی در راور

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان راور از دستگیری فردی که با وعده تغییر حکم اعدام یک مجرم از خانواده وی مبلغ 925 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، طی عملیات روز گذشته توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

دستگیری کلاهبردار 925 میلیونی ریالی در راور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل فرماندهی انتظامی استان کرمان، عباس مهربخش از دستگیری فردی که با وعده تغییر حکم اعدام یک مجرم از خانواده وی مبلغ 925 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، طی عملیات روز گذشته توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

مهربخش گفت: در پی وصول پرونده‌ای مبنی بر کلاهبرداری از خانواده یک مجرم با وعده تغییر حکم اعدام وی رسیدگی به این پرونده در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی ابراز داشت: در تحقیقات صورت گرفته توسط پلیس مشخص شد این کلاهبردار با ادعای تبحر در وکالت به خانواده یکی از مجرمان محکوم شده قول داده تا حکم اعدام وی را تغییر دهد و به همین بهانه در دفعات متعدد مبلغ 925 میلیون ریال از آنان دریافت کرده و متواری شده است.

مهربخش اظهار داشت: مأموران انتظامی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی پس از شناسایی این کلاهبردار مخفیگاه وی در شهرستان کرج را ردیابی کرده و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی راور تصریح کرد: پس از بازجویی‌های به عمل آمده از مجرم دستگیر شده توسط ماموران پلیس آگاهی این کلاهبردار به جرم خود اعتراف و برای تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول