اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تودیع زیدآبادی

دهقان مدیرکل دامپزشکی کرمان شد

خبرگزاری فارس: بیژن دهقان به عنوان مدیرکل دامپزشکی استان کرمان معرفی شد و از زحمات غلامرضا زیدآبادی مسئول سابق این مجموعه تقدیر به عمل آمد.

دهقان مدیرکل دامپزشکی کرمان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیین تودیع و معارفه مدیرکل دامپزشکی استان کرمان پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در اداره کل دامپزشکی استان کرمان در این آیین اظهار داشت: قرآن نسبت به مخلوقات به ویژه انسان‌ها عبارت‌های ویژه‌ای را با توجه به شان آنها به کار برده است.

حجت‌الاسلام غلامرضا مولایی با بیان اینکه در قرآن ذکر شده است که انسان‌ها به واسطه اعمال خود سعادتمند می‌شوند، افزود: دنیا محل عمل برای رسیدن به سعادت و کمال است.

وی تصریح کرد: تمام ادیان الهی کمال انسان را در توفیق دنیایی نمی‌دانند، بلکه سعادت واقعی را در خدمت صادقانه به مردم می‌دانند.

مولایی گفت:‌ امام صادق (ع) می‌فرماید «خدا به فرد طواف کننده کعبه 6 هزار درجه و به فرد خدمتگزار به مردم 60 هزار درجه عنابت می‌کند». 

وی خدمت صادقانه را موجب رشد و تعالی انسان برشمرد و خاطرنشان کرد: غلامرضا زیدآبادی مدیرکل سابق دامپزشکی استان کرمان طی شش سال مدیریت در این خطه با خدمات صادقانه و مردم‌داری توانست گام‌های مناسبی را برای رفع مشکلات بردارد.

به گزارش فارس در این آیین بیژن دهقان به عنوان مدیرکل دامپزشکی استان کرمان معرفی شد و از زحمات غلامرضا زیدآبادی مسئول سابق این مجموعه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول