اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان خبر داد

برگزاری رزمایش 20 هزار نفری «محرم» در هفته بسیج

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان از برگزاری رزمایش 20 هزار نفری محرم در راستای تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های امام خمینی(ره) هم‌زمان با هفته بسیج خبر داد.

برگزاری رزمایش 20 هزار نفری «محرم» در هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به طرح روشنگری بسیج اظهار کرد: این طرح برای دو ماه برنامه‌ریزی شده است که در ماه نخست، اقتصاد مقاومتی مطرح شده از سوی رهبر انقلاب توسط اساتید و صاحب‌نظران تبیین می‌شود و در ماه دوم شبهات پیش آمده برای بسیجیان و مردم رفع می‌شود.

وی با تشریح برنامه‌های هفته بسیج به برگزاری 150 یادواره شهدا در سطح استان اشاره و افزود: برگزاری 100 نمایشگاه کتاب در سطح استان، برپایی بیمارستان‌های صحرایی، اجتماع حلقه صالحین و اهدای خون توسط بسیجیان از جمله برنامه‌های سپاه در هفته نخست محرم است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان در مورد آمار طرح‌های افتتاح شده در هفته نخست محرم گفت: 200 طرح برای این هفته آماده شده است اما بدون در نظر گرفتن پایگاه‌های مقاومت 100 طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

وی مهم‌ترین برنامه سپاه و بسیج را در هفته بسیج برگزاری رزمایش 20 هزار نفری محرم دانست و گفت: این رزمایش در همه شهرستان‌ها با 20 هزار نفر از رزمندگان بسیجی متشکل از گردان‌های بیت‌المقدس، عاشورا و گردان امنیتی امام علی (ع) و سایر اقشار از جمله جامعه زنان برگزار می‌شود.

سلیمانی ادامه داد: این رزمایش در یکی از تاریخ‌های 25،26 و 30 آبان و یا یکم آذرماه برگزار می‌شود.

وی این رزمایش را ویژه سی‌امین سالگرد عملیات محرم دانست و تاکید کرد: در سال 1361 مردم اصفهان یک هزار شهید تقدیم انقلاب کردند که در این میان 300 شهید فقط در روز 25 آبان‌ماه در اصفهان تشییع شدند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) ادامه داد: ساخت 254 سوله ورزشی با نام «صالحین» در شهر اصفهان، 30 سوله ورزشی به نام « 9دی» در شهرستان‌ها و چهار سالن تیراندازی در سطح استان اصفهان در دستور کار این مرکز قرار دارد.

ساخت 90 واحد مسکن در آذربایجان‌شرقی توسط بسیج سازندگی اصفهان

وی با بیان اینکه 90 واحد مسکن مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی توسط بسیج سازندگی اصفهان ساخته شده است، افزود: اتمام و تحویل این منازل از دیگر برنامه‌های بسیج در این هفته است.

 ساخت دهکده مقاومت در اصفهان

سلیمانی با بیان اینکه از فعالیت‌های خوب بسیج در سطح استان اصفهان ایجاد دهکده مقاومت است، تاکید کرد: این طرح برای نخستین بار در کشور اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: از اعتبار 300 میلیارد ریالی دهکده مقاومت تاکنون مبلغ 30 میلیارد ریال آن تأمین شده که در این راستا مبلغ 20 میلیارد ریال توسط بسیج و 10 میلیارد ریال توسط سپاه صاحب‌الزمان (عج) پرداخت شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) تصریح کرد: به احتمال زیاد فاز نخست این دهکده که شامل بخش‌هایی مانند درمانگاه و یادمان شهداست در سال 1392 به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول