اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسکن خواستار شد

جلوگیری از ذبح دام‌های نذری در ایام محرم در معابر شهری

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بردسکن خواستار جلوگیری از ذبح دام‌های نذری در ایام محرم در داخل شهرستان و یا معابر شهری شد.

جلوگیری از ذبح دام‌های نذری در ایام محرم در معابر شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد عباسپور عصر امروز در جلسه ستاد سلامت شهرستان بردسکن اظهار کرد: از آنجایی که کشتار و ذبح دام در داخل شهر به صورت مستقیم با بهداشت اهالی این شهرستان ارتباط دارد از مسئولان هیئت‌های عزاداری از بانیان نذر بخواهند، با همکاری اداره دامپزشکی و هیئت‌ها در مکان کشتارگاه شهر اقدام شود.

وی با تقدیر از اقدام خیرخواهانه مردم در اهدای نذر به هیئت‌های عزاداری شهرستان اظهار کرد: شبکه بهداشت و اداره دامپزشکی موضوع را با روسای هیئت‌ها پیگیری نمایند و زمینه لازم را فراهم کنند.

عباسپور در این جلسه افزود: جمع‌آوری زباله‌های مطب پزشکان و درمانگاه‌های داخل شهر یک معضل شده و باید در زمینه جمع‌آوری این‌گونه زباله‌های عفونی که با جان مردم سر و کار دارد بصورت خاص اقدام به جمع‌آوری و نسبت به دفن آن تسریع شود.

فرماندار بردسکن در این جلسه گفت: سلامتی یکی از آموزه‌های دینی است و همه دست‌اندرکاران باید با جدیت مضاعف تلاش کنند.

علی نبوی دادستان بردسکن در جلسه ستاد سلامت شهرستان نیز اظهار داشت: یکی از وظایف دادستانی حفظ حقوق شهروندی است بنا بر این آماده همکاری با مسئولان ذی‌ربط در شهرستان در فراهم نمودن موضوع سلامت هستیم.

محمد صادقی رئیس اداره آب و فاضلاب روستائی بردسکن نیز در این جلسه ضرورت نصب دستگاه‌های آب شیرین‌کن در مناطق عشایری و روستاهای درونه را تاکید کرد.

صادقی افزود: برای تامین آب اهالی روستاهای عشایری با توجه به شوری آب منطقه ضرورت نصب دستگاه‌های آب شیرین‌کن در مسیر روستاهای مذکور مورد تاکید است و باید اقدام عاجلی به عمل آید.

انتهای پیام/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول