اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه محرم انجام می‎گیرد

اعزام مبلغ به 26 روستای فاقد روحانی در گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای استان گلستان از اعزام مبلغ به 26 روستای فاقد روحانی در گلستان در دهه محرم خبر داد.

اعزام مبلغ به 26 روستای فاقد روحانی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام علیرضا ریاحی عصر امروز در جمع روحانیون بسیجی استان گلستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت ایام محرم اظهار داشت: تعدادی از پایگاه‎های شهرستان و روستاها نیز درخواست مبلغه داشته‎اند که البته اعزام مبلغ و مبلغه در طول سال انجام می‎شود اما این مهم در ایام محرم به صورت پررنگ‎تری مورد پیگیری قرار می‎گیرد.

وی با بیان اینکه سه برنامه محوری در راستای هفته بسیج از سوی سازمان بسیج طلاب گلستان پیش‎بینی شده است تصریح کرد: برگزاری دو یادواره شهدا، کوهپیمایی طلاب و روحانیون شهرستان گرگان و اعزام مبلغ و مبلغه در ایام محرم به مناسبت هفته بسیج در روستاها و دهیاری‎ها برای فعالیت‌های تبلیغی در نظر گرفته شده است.

اجتماع بزرگ بسیجیان در روز پنج آذر در گرگان

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان افزود: برگزاری نشست‎های حلقه صالحین، نشست عاشقان ولایت، شب‎های شعر و خاطره در پایگاه‎ها و ارسال پیامک‎های دینی، اخلاقی و روایی در هفته بسیج از مهمترین برنامه‎های بسیج طلاب گلستان است.

ریاحی از اجتماع بزرگ بسیجیان در روز پنج آذر در گرگان خبر داد و بیان کرد: دو گروهان خواهر و برادر در این اجتماع بزرگ شرکت خواهند کرد.

وی بیان کرد: یادواره شهید روحانی سیداسماعیل حسینی که در روز پنجم آذر در گرگان به شهادت رسید را در هفته بسیج برگزار خواهیم کرد.

همه فریضه‎های دینی به واسطه امر به معروف محقق می‎شود

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت اباعبدالله الحسین (ع) به عنوان یک الگوی جهانی مطرح است متذکر شد: اعزام مبلغ در مناطق مختلف استان در راستای ترویج این فرهنگ انجام می‎شود.

ریاحی در خصوص برنامه‎های هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: اعزام مبلغ به روستا یکی از برنامه‎های کلیدی در این هفته است البته امر به معروف و نهی از منکر مختص به ایامی خاص نیست و باید همواره آن را مورد توجه قرار داد.

وی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر فریضه‎ای الهی است که همه فریضه‎های دینی به واسطه آن محقق می‎شود متذکر شد: اگر خدایی ناکرده این فریضه واجب الهی ترک شود قطعا فساد و تباهی، بی‎عدالتی و گناه در جامعه بسیار فراوان می‎شود لذا این مهم باید در دستور کار قرار گرفته تا به عنوان آموزه دینی جایگاه آن برای مردم تبیین شود.

انتهای پیام/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول