اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن فردوس خبر داد

پرداخت 40 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فردوس از پرداخت بیش از 40 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر در این شهرستان خبر داد.

پرداخت 40 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر در فردوس

کاظم مهمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: در اجرای طرح مسکن مهر در شهرستان فردوس تاکنون بیش از دو هزار خانوار از تسهیلات مسکن شامل زمین و وام برخوردار شده‌اند.

وی گفت: در حال حاضر ‌هزار و 107 واحد مسکونی در قالب تعاونی‌های مسکن، 411 واحد در قالب گروه‌های ساخت دو نفره و 482 واحد نیز به صورت خود مالک احداث شده است که به لحاظ پیشرفت فیزیکی حدود 50 درصد این واحدها به اتمام رسیده و یا در مرحله نازک‌کاری قرار دارد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فردوس از پرداخت بیش از 40 میلیارد تومان تسهیلات مسکن مهر به متقاضیان خبر داد و افزود: در سال جاری همچنین تعداد 85 فقره وام ودیعه مسکن به مبلغ 170 میلیون تومان و تعداد 50 فقره وام تعمیرات به مبلغ 50 میلیون تومان نیز به متقاضیان پرداخت شده است.

مهمانی با اشاره به عملیاتی شدن طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی از سال 85 تصریح کرد: تاکنون بیش از یک‌هزار و 170 واحد مسکونی در روستاها و شهرهای زیر 12 هزار نفر جمعیت احداث و در این ارتباط مبلغ 9 میلیارد تومان تسهیلات با نرخ 5 درصد به متقاضیان پرداخت شده است.

وی همچنین از پرداخت 75 فقره تسهیلات بهسازی مسکن به مبلغ 12 میلیون و 500 هزار تومان به متقاضیان روستایی شهرستان فردوس خبر داد.

 

*اجرای طرح هادی در 12 روستای فردوس

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فردوس از اجرای طرح هادی روستایی در تعداد 12 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: در سال جاری طرح هادی روستایی با اعتبار 420 میلیون تومان در 12 روستای شهرستان فردوس اجرا می‌شود.

مهمانی به اجرای طرح هادی روستایی در 10 روستای شهرستان فردوس اشاره کرد و افزود: در سال گذشته مبلغ 672 میلیون تومان به اجرای طرح هادی در 10 روستای فردوس اختصاص یافت که این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی اختصاص یافت.

وی با اشاره به تخصیص 8 درصد اعتبارات شهرستان به تهیه و اجرای طرح هادی روستایی تصریح کرد: در سال جاری مبلغ 30 میلیون تومان اعتبار به تهیه و بازنگری طرح‌ هادی روستاهای فردوس اختصاص یافته است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فردوس تعداد اسناد صادره از سال 84 تاکنون را بیش از 2 هزار و 220 جلد سند اعلام کرد و یادآور شد: از ابتدای سال جاری تعداد 400 پرونده به اداره ثبت اسناد شهرستان ارسال که هم اکنون در مرحله صدور سند قرار دارد.

انتهای پیام/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول