اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان زنجان:

اولویت در هیئت‌های مذهبی زنجان قرآن محوری است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان زنجان گفت: قرآن محوری در هیئت‌های مذهبی شهرستان زنجان در اولویت قرار دارد.

اولویت در هیئت‌های مذهبی زنجان قرآن محوری است

حجت‌الاسلام علیرضا مهران‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: شورای هیئات مذهبی شهرستان زنجان بر اساس اصول تعریف شده گام بر می‌دارد.

وی با اشاره به اینکه آموزش اعضای هیئت‌های مذهبی و مسئولان هیئت‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های شورای هیئات مذهبی شهرستان زنجان به شمار می‌رود، خاطر نشان کرد: برگزاری جلسه‌هایی با رابطان فرهنگی هیئت‌های مذهبی از دیگر برنامه‌های این شورا محسوب می‌شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان زنجان با بیان اینکه قرآن محوری در هیئت‌های مذهبی شهرستان زنجان از اهمیت زیادی برخوردار است، اضافه کرد: روحانی محوری و مسجد محوری نیز از دیگر ویژگی‌های هیئت‌های مذهبی این شهرستان به شمار می‌رود.

وی نظارت بر عملکرد هیئت‌های مذهبی شهرستان زنجان را از مهم‌ترین برنامه‌های شورای هیئات مذهبی دانست و یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیشکسوتان ناظر برنامه‌های جوانان می‌شوند.

حجت‌الاسلام مهران‌فر با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته حمایت‌هایی از هیئت‌های مذهبی شهرستان زنجان صورت می‌گیرد، ادامه داد: برگزاری سخنرانی‌ها، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مسابقات فرهنگی از جمله این حمایت‌ها به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: تعدادی اقلام فرهنگی نیز در ایام ماه محرم بین هیئت‌های مذهبی شهرستان زنجان توزیع می‌شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان زنجان به برگزاری همایش علمداران اشاره کرد و افزود: در این همایش از پیرغلامان و خادمان هیئت‌های مذهبی زنجان تجلیل شد.

وی هدف از برگزاری همایش علمداران را ارائه برخی از اطلاعات لازم و آگاهی‌دادن به افراد دانست و تصریح کرد: تبادل نظر و

نظرپردازی پیشکسوتان و فعالان عرصه هیئت‌های مذهبی از دیگر اهداف برگزاری این همایش بزرگ به شمار می‌رود.

انتهای پیام/73006/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول