اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

باشگاه‌های ورزشی به مسائل بهداشتی بیشتر توجه کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بر لزوم آشنایی هر چه بیشتر باشگاه‌های ورزشی با اصول بهداشتی باشگاه‌داری تاکید کرد.

باشگاه‌های ورزشی به مسائل بهداشتی بیشتر توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی ظهر امروز در بازدید و سرکشی از باشگاه‌های ورزشی سه شهر دلیجان، محلات و خمین اظهار داشت: توجه به مسائل بهداشتی، تغذیه‌ای و باشگاه‌داری از اصول مهم در کار باشگاه‌داری است که مدیران باشگاه‌ها باید به آن توجه کنند.

وی تصریح کرد: از آنجا که اکثر ورزشکاران بیشترین وقت خود را در باشگاه‌ها سپری می‌کنند توجه به سلامت آنها باید در دستور کار مسئولان و مدیران باشگاه‌ها قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطر نشان ساخت: تلاش در راستای توسعه رشته‌های مختلف ورزشی در باشگاه‌ها امری ضروری است که می‌طلبد باشگاه‌ها خود را از انحصار یک رشته خاص خارج کرده و بکوشند زمینه جذب ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی و توسعه ورزش را فراهم سازند.

ملکی ادامه داد: هم‌اکنون بیش از 400 باشگاه ورزشی در سطح استان فعالیت دارند که اگر این باشگاه‌ها چندین رشته ورزشی را زیر پوشش داشتند امروز شاهد موفقیت‌های فراوان ورزشکاران استان در مسابقات و میادین مختلف ورزشی بودیم.

وی بر لزوم عدم استفاده باشگاه‌ها از مواد نیروزا تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: استفاده از مواد نیروزا در باشگاه‌ها ممنوع است و چنانچه مشاهده شود با متخلفین برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/187002/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول