اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند:

مردم را طبقه‌بندی نکنیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم را طبقه‌بندی نکنیم چرا که تمام اقشار در راستای حفظ ارزش‌های نظام ایستاده‌اند.

مردم را طبقه‌بندی نکنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، نادر فریدونی بعد از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان فیروزآباد که با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس و امام جمعه و اعضای شورای اداری این شهر در سالن اجتماعات فرمانداری فیروزآباد برگزار شد با اشاره به فرموده امام علی (ع) اظهار داشت: بهترین علم و دانش آن بوده که همراه با عمل باشد تا انسان به مقصد برسد و از بهترین اعمال آن است که تکمیل کننده دین باشد.

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید در قبال حضور همه‌جانبه مردم در مراسم گوناگون پاسخ‌گو باشیم و برای چنین ملت بزرگی برنامه‌های بزرگ تعریف کنیم.

فریدونی اضافه کرد: برای برنامه‌های بزرگ، مدیران بزرگی را باید انتخاب کرد که توانایی برنامه‌ریزی‌های بی‌عیب و نقص را داشته باشند.‌

عضو فراکسیون آموزش عالی مجلس گفت: در شرایط فعلی که کشور ما دچار جنگ اقتصادی و روانی است بر گردن مدیران وظیفه سنگینی است که شرایط را درک و کار و تدبیر کنیم.

وی ابراز داشت: باید بیش از پیش اساس نظام که مردم هستند را درک کنیم و برای آسایش آنان کوشا باشیم چراکه جمهوریت و اسلامیت در توجه به مردم خلاصه می‌شود.

فریدونی خاطرنشان کرد: مردم را طبقه‌بندی نکنیم چرا که تمام اقشار برای حفظ ارزش‌های نظام ایستاده‌اند و باید به مطالبات آنها توجه کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم هرگونه نقصی را در کار مدیران مشاهده کنند آن را به پای حاکمیت می‌گذارند بنابراین باید تلاش کنیم که به نظام خدشه‌ وارد نشود.

وی افزود: مهمترین دغدغه قوای سه‌گانه در ایران بحث بیکاری، اشتغال و تورم است و باید تلاش کنیم سفره ناچیز مردم را محدودتر نکنیم.

فریدونی همچنین با اشاره به لزوم وحدت و همدلی بین مسئولان ادامه داد: وحدت و همدلی سرلوحه کار ما بوده و هست و باید تلاش کرد تا آرامش را در این برهه از دست ندهیم.

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند اضافه کرد: مدیران اجرایی استان فارس و کشور باید به مطالبات مردم بیشتر توجه کنند.

وی بیان داشت: با وجود پتانسیل‌های متعدد در فیروزآباد، مسئولان استانی باید بیشتر به این شهرستان توجه داشته باشند چرا که نیروهای با استعدادی داریم که توانایی مدیریت در سطح کشوری را دارند.

فریدونی خاطرنشان کرد: تاکید ما بر این نیست که در فیروزآباد مدیران باید بومی باشند بلکه می‌خواهیم از وجود پتانسیل‌های موجود در این شهرستان استفاده شود.

انتهای پیام/ 2448/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول