اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان:

آموزش فرهنگ ترافیک مؤثرترین راهکار کاهش تصادفات است

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان فرهنگ‎سازی رفتار ترافیکی و آموزش فرهنگ ترافیک را مؤثرترین راهکار کاهش تصادفات عنوان کرد.

آموزش فرهنگ ترافیک مؤثرترین راهکار کاهش تصادفات است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس گلستان،‌ سیدکاظم موسوی در جمع رؤسای پلیس راهور شهرستان‎های استان در بندرگز اظهار داشت: متأسفانه امروزه حوادث رانندگی به مشکلی در جامعه تبدیل شده که هر ساله هزینه‎های مستقیم و غیرمستقیم نظیر هزینه‎های درمان، نگهداری معلولان و بی‎سرپرستی خانواده‎ها را به جامعه و خانواده‎ها تحمیل می‎کند.

وی با اشاره به نقش موتورسواران در حوادث رانندگی افزود: راکبان متخلف موتورسیکلت علاوه بر اینکه به شکل‎های گوناگون موجب سلب آسایش مسافران درون و برون‎شهری می‎شوند با بی‎توجهی به مقررات و اصول ایمنی خود را در مرز حادثه نگه می‎دارند.

بی‎احتیاطی عامل بسیاری از حوادث رانندگی است

موسوی با اشاره به اینکه بی‎احتیاطی عامل بسیاری از این حوادث است افزود: مؤثرترین راهکار کاهش تصادفات و سوانح رانندگی فرهنگ‎سازی رفتار ترافیکی و آموزش فرهنگ ترافیک است.

جانشین انتظامی استان گلستان ادامه داد: هزینه کردن در زمینه فرهنگی همواره سودمند است و نتایج آن نیز کل جامعه را در بر خواهد گرفت.

وی با اشاره به طرح همیاران پلیس آن را از تدابیر ارزشمند نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: فرهنگ‎سازی از دوران کودکی تا پایان عمر ماندگار خواهد بود و برای یادگیری علوم و مسائل مختلف به اقشار جامعه باید از این فرصت‎ها استفاده کرد.

جانشن انتظامی استان گلستان بر رعایت حقوق شهروندان در انجام مأموریت‎ها تأکید کرد.

انتهای پیام/2307/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول