اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد

تجهیز راهدارخانه‌ها برای اسکان مسافران در راه مانده

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از تجهیز راهدارخانه‌های آذربایجان‌غربی برای اسکان ضروری مسافران در راه مانده به امکانات رفاهی خبر داد.

تجهیز راهدارخانه‌ها برای اسکان مسافران در راه مانده

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، خلیل محبت‌خواه عصر امروز در بازدید از راهدارخانه‌های استان اظهار داشت: با آغاز بارش برف در محورهای برف‌گیر شمال و جنوب آذربایجان‌غربی، راهدارخانه‌های آذربایجان‌غربی از آمادگی کامل برای اجرای عملیات راهداری برخوردار هستند.

وی افزود: با بارش برف در محورهای برف‌گیر شمال و جنوب آذربایجان‌غربی برف‌روبی و عملیات راهداری زمستانی در این محورها آغاز شده است.

به گفته محبت‌خواه بارش برف در گردنه مائین بلاغ تکاب و جاده‌های چالدران، شوط و قره‌ضیاءالدین گزارش شده است و راهداران از نخستین ساعات بارش برف در محل مستقر شده‌اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر با وجود بارش برف و باران در اکثر نقاط استان تردد وسایط نقلیه در جاده‌های برف‌گیر و گردنه‌های سخت‌‌گذر امکان‌پذیر است.

*بارندگی در آذربایجان‌غربی ادامه دارد

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی نیز در زمینه آخرین وضعیت آب و هوای استان به خبرنگار فارس در ارومیه گفت: بارندگی در نقاط مختلف استان در 24 ساعت آینده ادامه دارد.

مهدی صابری افزود: در اغلب شهرهای استان میزان دمای هوا به طور محسوس کاهش یافته است و این کاهش دما تا اواخر هفته ادامه می‌یابد.

به گفته وی سامانه بارش‌زا از روز یکشنبه در استان فعال شده و از ظهر فردا به تدریج از مرزهای شرقی استان خارج می‌شود.

صابری اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی با 56 میلی‌متر در منطقه انزل ارومیه و کمترین میزان با پنج میلی‌متر در پلدشت آذربایجان‌غربی گزارش شده است.

انتهای پیام/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول