اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج:

جایگاه قلعه‌گنج در دریافت تسهیلات طرح توسعه کشاورزی نامناسب است

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: با توجه به اینکه جایگاه قلعه‌گنج در دریافت تسهیلات طرح توسعه کشاورزی بسیار نامناسب است باید این مشکل برطرف شود.

جایگاه قلعه‌گنج در دریافت تسهیلات طرح توسعه کشاورزی نامناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج ایوب فلاحی صبح امروز در جلسه ستاد توسعه کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: طرح توسعه کشاورزی راه میانبری برای ایجاد فرصت اشتغال در کشاورزی ما است که نباید هرگز دستخوش پاس‌کاری کارشناسان این بخش شود.

وی ادامه داد: برای اطلاع‌رسانی مردم در راستای اخذ این تسهیلات سنگ‌اندازی و بداخلاقی مدیران هرگز قابل بخشش نیست و باید این رویه کاری تغییر پیدا کرده و اصلاح شود.

فلاحی بیان کرد: با توجه به اینکه جایگاه شهرستان قلعه‌گنج در دریافت تسهیلات طرح توسعه کشاورزی بسیار نامناسب است، باید همه تلاش و همت کنیم تا این مشکل به بهترین وجه ممکن رفع شود.

وی با تأکید بر اینکه همچنین در راستای اشتغال پایدار باید تلاش شود که هیچ عاملی در این راه مانع انجام این امر مهم نشود، افزود: مشکل آب مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامپروری با پیگیری‌های اداره آبیاری شهرستان برطرف شده است.

فلاحی بیان کرد: مدیران عضو ستاد توسعه تحول کشاورزی باید با سرعت و دقت بیشتری طرح‌های ارائه شده را بررسی کرده تا از کاروان این طرح عقب نمانده و اعتبار اختصاص یافته برگشت نخورد.

محمد یزدان‌خواه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قلعه‌گنج نیز گفت: روند درخواست‌های مهم در طرح توسعه کشاورزی به دلیل اطلاع‌رسانی‌های خوبی که انجام گرفته، بیشتر شده اما خروجی تسهیلات رشدی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز 12 طرح به کمیسیون این ستاد ارائه شده است، افزود: تاکنون 49 طرح در این زمینه مصوب شده اما تنها 11 مورد آن توانسته تسهیلات دریافت کند که می‌طلبد برای اصلاح این وضع چاره‌اندیشی اساسی صورت گیرد.

مدیر بانک کشاورزی شهرستان قلعه‌گنج نیز در این جلسه اظهار کرد:‌ قسط اول 9 طرح توسعه کشاورزی پرداخت شده، برای دو طرح اقدام شده و شش طرح دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

جعفر چملی‌نژاد گفت: با توجه به کمبود نیروی انسانی در این شهرستان باید در سطح کلان کشور تصمیمی اتخاذ شود تا پروژه‌های این طرح بزرگ در راهروهای بانک معطل نمانند.

انتهای پیام/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول