اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهمئی عنوان کرد

واحدهای دامپروری و گلخانه‌ای اولویت دریافت وام کشاورزی در بهمئی

خبرگزاری فارس: فرماندار بهمئی گفت: اولویت دریافت تسهیلات کشاورزی در بهمئی واحدهای دامپروری و گلخانه‌ای است.

واحدهای دامپروری و گلخانه‌ای اولویت دریافت وام کشاورزی در بهمئی

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، سید محمد‌ظاهر سیاوش عصر سه‌شنبه در نشست کمیته اشتغال این شهرستان با بیان اینکه به منظور فعال شدن بخش کشاورزی با اولویت مجتمعِ دامپروری و مجتمع گلخانه‌ای در این شهرستان از افراد جویای کار و متقاضیِ امور کشاورزی ثبت‌نام می‌شود، گفت: مکان و فضاهای لازم برای فعالیت متقاضیان در مجتمع دامپروری خلیج فارس و مجتمع گلخانه‌ای منطقه قلات بهمئی فراهم شده که به متقاضیان گلخانه‌ای هر واحد 4 هزار متر و دامپروری 2 هزار متر فضای سر پوشیده واگذار می‌شود.

سیاوش با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی لازم به همت اداره تعاون بهمئی، منابع طبیعی، بانک کشاورزی و آبفای شهری لیکک برای حمایت از شرکت‌های تعاونی در بخش کشاورزی و تحقق بخشیدن به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی صورت گرفته است، افزود: تسهیلات واگذاری به متقاضیان با سود حداقل چهار و حداکثر هفت درصد محاسبه خواهد شد و نسبت به اخذ وثیقه این افراد شرایط آسانی در نظر گرفته می‌شود.

وی همچنین از به کارگیری 40 نفر کارشناس کشاورزی که هم‌اکنون بیکار هستند به صورت مستقیم و اشتغال‌زایی 400 نفر به صورت غیر مستقیم در این مجتمع‌ها خبر داد و گفت: پرورش گاو شیری، پرورش مرغ، محصولات زراعتی و باغبانی از جمله این تعاونی‌ها خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به اداره جهاد کشاورزی بهمئی واقع در میدان مرکزی شهر لیکک مراجعه کنند.

انتهای پیام/آ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول