اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی:

250 کیلومتر شبکه فاضلاب در بیرجند احداث شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: تاکنون 250 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر بیرجند احداث شده است.

250 کیلومتر شبکه فاضلاب در بیرجند احداث شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند سید مجتبی عراقی‌زاده صبح امروز در جمع معاونان شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی اظهار کرد: مطالعات اجرای طرح فاضلاب در شهر بیرجند مربوط به سال 72 است.

وی تصریح کرد: بعد از تاسیس استان خراسان جنوبی بالغ بر 170 کیلومتر از این شبکه فاضلاب بیرجند اجرا شده و این نشان دهنده این است که قسمت اعظم کار در هفت سال اخیر انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی ادامه داد: شاخص‌های کنونی شهر بیرجند از جمله وسعت، جمعیت و توسعه شهر نسبت به زمان انجام مطالعات اولیه تفاوت پیدا کرده است چرا که در حال حاضر 18 سال از زمان آغاز این پروژه گذشته و بنا بر برنامه باید این پروژه به اتمام می‌رسید.

عراقی‌زاده تصریح کرد: این در حالی است که 45 تا 50 درصد از مناطق شهری مانند مناطق توسعه‌یافته شهر و سایت‌های مسکن مهر باقی مانده است.

وی یکی از مشکلات پیش روی اجرای شبکه‌های فاضلاب در شهر را ترافیک شهری عنوان کرد و افزود: این مسئله سبب اجرای کند این پروژه‌ شده است.

* قرائت شش ماهه کنتور آب مشترکان خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین قرائت شش ماهه کنتورهای آب مشترکان خراسان جنوبی از سال گذشته در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

عراقی‌زاده به بازتاب و نتیجه اجرای این کار اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح سبب رضایتمندی مردم و حذف هزینه‌های سربار شرکت شده و در میزان آب‌بها هیچ تفاوتی حاصل نشده است.

وی سیاست اصلی این مجموعه را حرکت به سمت خدمات الکترونیک عنوان کرد و گفت: ما به سمت این می‌رویم که ارائه خدمات به صورت غیرحضوری انجام شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از ارائه خدمات این مجموعه در دفاتر پیشخوان دولت در شهر بیرجند خبر داد و افزود: ارائه این خدمات در دفاتر پیشخوان سایر شهرستان‌های استان در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

انتهای پیام/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول