اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان قم:

شهدای ورزشکار به عنوان الگوی جوانمردی و اخلاق معرفی شوند

خبرگزاری فارس:‌ مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان قم گفت: در سال‌های جنگ تحمیلی بسیاری از شهدا ورزشکاران بزرگی بودند که باید آنها را به عنوان الگو و نماد اخلاق و جوانمردی برای ورزشکاران امروز جامعه معرفی کرد.

شهدای ورزشکار به عنوان الگوی جوانمردی و اخلاق معرفی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمدرضا پاطلا صبح امروز در مراسم افتتاحیه رقابت‌های فوتسال قهرمانی یادمان شهدای مهر اقتصاد کشور که در سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) قم برگزار شد، تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی بسیاری از رزمند‌ه‌های دلاور کشورمان با پرداختن به ورزش برای دفاع از کیان این مملکت تلاش می‌کردند.

وی ادامه داد: بسیاری از عزیزانی که در سال‌های جنگ حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل شدند و یاد و خاطره آنها را امروز گرامی می‌داریم، ورزشکار بوده و در رشته‌های مختلف به صورت جدی در میدان قهرمانی به ورزش می‌پرداختند.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان قم افزود: والیبال، فوتبال، کشتی، شنا، رزمی و به خصوص ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای مهمترین رشته‌هایی بودند که عزیزان رزمنده و شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی در آن به ورزش قهرمانی مشغول بودند و امروز آنها با حرکت در مسیر از خودگذشتگی و ایثار مایه سربلندی جامعه و کشورمان شده‌اند.

وی عنوان داشت: امروزه از این عزیزان با افتخار قهرمانی و پهلوانی به عنوان شهیدان سرافراز میهن اسلامی یاد می‌شود، شهیدانی که علاوه بر ایثار و فداکاری در دفاع از این مرز و بوم، افتخار ورزشکاری و قهرمان بودن را داشتند.

پاطلا عنوان داشت: آرام آرام به ماه پیروزی خون بر شمشیر یعنی ماه محرم نزدیک می‌شویم ماهی که در زیارت عاشورای آن می‌خوانیم خدایا راه ما را راه و مسیر شهدا قرار بده و امیدوارم همچنان که باور و اعتقاد داریم، به دنبال چنین آرمانی باشیم.

وی در ادامه با تمجید از مسئولان بانک مهر اقتصاد برای برگزاری رقابت‌های ورزشی بین کارکنان بانک مهر اقتصاد کشور تصریح کرد: امیدوارم با هدف زنده نگه ‌داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدری که شش تن از آنها متعلق به بانک مهر اقتصاد کشور هستند، در مناطق مختلف کشور شاهد برگزاری چنین رقابت‌هایی در سایر رشته‌های ورزشی باشیم تا شادابی و نشاط و همچنین توسعه ورزش را به دنبال داشته باشد.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان قم با ابراز امیدواری نسبت به اینکه تیم‌های میهمان از مدت زمان حضور در قم استفاده کافی را از شهر کریمه اهل بیت (س) ببرند یادآور شد: این رقابت‌ها برای انجام وظیفه بهتر در حین خدمات‌رسانی به مردم برای کارکنان بانک مهر اقتصاد بسیار مفید است.

انتهای پیام/78002/ل/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول