اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی مبارکه:

دوگانگی نرخ در بازار تابع بازار کل کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان مبارکه گفت: دوگانگی نرخ که در بازار شاهد آن هستیم از بازار کل کشور سامان‌دهی می‌شود و نرخ موجود در بازار را اصناف و نه شرکت‌های تولید کننده مشخص می‌کنند.

دوگانگی نرخ در بازار تابع بازار کل کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه منصور موسوی صبح امروز در جلسه اصناف شهرستان مبارکه اظهار کرد: با افزایش قیمت‌های بدون دلیل کالاها در بازار برخورد می‌کنیم و سعی داریم افرادی که باعث بالارفتن بی‌رویه قیمت‌ها در بازار می‌شوند را شناسایی و به قانون تحویل دهیم.

وی از اختصاص بسته‌های حمایتی به بعضی از اصناف شهرستان مبارکه خبر داد و افزود: شهرستان مبارکه تاکنون توانسته است آمار قابل توجهی از کارگاه‌های تولیدی در استان را به خود اختصاص دهد و این امر حاکی از وجود صنایع بزرگی همچون فولاد مبارکه در این منطقه است.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان مبارکه گفت: با همکاری‌های انجام شده با بانک ملی ایران مقرر شد که این بسته‌های حمایتی برای بهینه‌سازی محیط کارگاه‌های تولیدی و با کسب سود هشت درصدی و اقساط بلندمدت به این اقشار واگذار شود.

موسوی در خصوص کارگاه‌های مزاحم شهری تاکید کرد: با توجه به بالارفتن آمار جمعیت و گسترش شهرنشینی، با همکاری شهرداری مبارکه اقدام به ایجاد کارگاه‌هایی در اطراف این شهرستان کردیم که در نتیجه مشاغل و اصنافی همچون تعمیرگاه‌‌های خودروهای سبک و سنگین، کارگاه های تولیدی و آهنگری به این مکان انتقال پیدا می‌کند.

انتهای پیام/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول