اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی الوند همدان:

شاد کردن مردم همدان هدف تیم فوتبال الوند است / محکوم به برد هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی الوند همدان با بیان اینکه الوند در تمام بازی‌ها محکوم به برد است، گفت: شاد کردن دل مردم همدان تنها هدف تیم فوتبال الوند است.

شاد کردن مردم همدان هدف تیم فوتبال الوند است / محکوم به برد هستیم

رضا طلایی‌منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان درباره باخت هفته گذشته برابر گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: تیم الوند همدان در برابر گل‌گهر بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت، اما سرنوشت بازی به نفع گل‌گهر تمام شد.

وی با بیان اینکه باخت نیز جزئی از بازی فوتبال است، ادامه داد: این بازی تجربه خوبی برای تیم الوند شد تا در دیدارهای بعدی بازی بهتری را از خود نشان دهد و هوشیارتر و آماده‌تر عمل کند.

سرمربی تیم الوند درباره موضع‌گیری‌ها درباره پسرش، آرمین طلایی‌منش گفت: واقعیت امر این است که من و پسرم انرژی خود را روی این مسائل نمی‌گذاریم، بنده نفر اول کادر فنی هستم و تشخیص می‌دهم کدام بازیکن داخل زمین باشد، پس هر کس هر چه دلش می‌خواهد بگوید.

وی با بیان اینکه با عملکرد خود برای فوتبال این شهر آبرو خریده است، تأکید کرد: بنده انرژی خود را روی کاری که باید انجام دهم، می‌گذارم و تمام تلاش بازیکنانم، کادر فنی و مدیریت در شاد کردن دل مردم است.

طلایی‌منش گفت: بنده وقتی برای جواب دادن به اظهارات حاشیه‌سازها ندارم، چون یک عده بیکار دنبال مسائلی هستند تا خودشان را بزرگ کنند ولی من فقط دنبال فوتبال هستم.

وی درباره بازی این هفته برابر استقلال اهواز گفت: تمام بازی‌ها چه در داخل همدان و چه خارج از همدان بازی‌های سنگینی است پس باید هوشیارانه و با آمادگی کامل وارد بازی شد.

سرمربی تیم الوند همدان در ادامه با بیان اینکه تیم استقلال اهواز تیم بسیار خوبی است، اظهار کرد: نباید این تیم را دست کم بگیریم.

وی با بیان اینکه تیم ما تمرینات بسیار خوبی داشته‌ است، اظهار کرد: سعی کردیم بازیکنان از لحاظ روحی و روانی کاملاً آماده شوند.

طلایی‌منش با بیان اینکه ما در این دیدار می‌رویم تا با یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم، افزود: ما در تمام بازی‌ها محکوم به برد هستیم.

وی در پایان سخنانش گفت: شما اگر فیلم بازی با گل‌گهر سیرجان را نگاه کنید در 20 دقیقه اول 9 کرنر و پنج خطا زدیم و این نشان می‌دهد که تیم ما در آنجا با سه فوروارد بازی کرده است ولی فوتبال دو رو دارد یک روی خوب و یک روی بد؛ طبیعت فوتبال همین است.

انتهای پیام/2499/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول