اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد همدان خبر داد

برپایی نمایشگاه تازه‌های کتاب لاتین در دانشگاه آزاد همدان

خبرگزاری فارس: رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، نمایشگاهی از تازه‌های نشر کتب لاتین در دانشگاه آزاد اسلامی هممدان برپا شده است.

برپایی نمایشگاه تازه‌های کتاب لاتین در دانشگاه آزاد همدان

ساسان مرشدزادگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: نمایشگاه تازه‌های کتاب لاتین در زمینه‌های‌ علوم انسانی، علوم پایه و فنی و مهندسی، هنر و معماری به مدت یک هفته برای آشنایی دانشجویان با عناوین و منابع روز برپا شده است.

وی بیان داشت: در این نمایشگاه بیش از یک هزار عنوان کتاب لاتین تازه منتشر شده به معرض نمایش گذاشته شده است.

رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی همدان بیان داشت: این نمایشگاه با هدف دسترسی آسان علاقمندان به منابع لاتین روز و غنی‌سازی منابع کتابخانه‌ای برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در حال حاضر با داشتن بیش از 110 هزار جلد کتاب که در حدود 80 هزار جلد آن از کتب فارسی و 30 هزار جلد آن از منابع لاتین است، جزو غنی‌ترین کتابخانه‌های دانشگاهی استان و منطقه است.

*برگزاری نمایشگاه کتاب در دانشگاه آزاد واحد همدان

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب در دانشگاه آزاد واحد همدان همدان خبر داد و گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه مشترک کتاب با حضور معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، فروشگاه کتاب حکمت آموختگان، مؤسسات آموزشی نوین دانشجو، مدرسان شریف، پارسه، اکسین، سنجش تکمیلی و سنجش و دانش برگزار می‌شود.

مرشدزادگان اظهار کرد: معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با همکاری شرکت تعاونی حکمت آموختگان هگمتانه وابسته به کانون فارغ‌التحصیلان واحد همدان به مناسبت هفته کتاب، نمایشگاهی را با حضور ناشران و فعالان فرهنگی برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از تاریخ شنبه 27 آبان ماه تا پایان چهارشنبه اول آذر ماه از ساعت هشت صبح تا 17 بعد از ظهر در سالن همکف ساختمان اداری مهر دانشگاه آزاد اسلامی همدان پذیرای بازدیدکنندگان است.

رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در پایان خاطرنشان کرد: بر این اساس کتاب‌های ارائه شده در این نمایشگاه با 15 تا 20 درصد تخفیف و نرم‌افزارهای ارائه شده با تخفیف مناسب عرضه می‌شود.

انتهای پیام/89003/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول