اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد همدان:

کتابخانه دانشگاه آزاد همدان می‌تواند مرجع پژوهشگران غرب کشور باشد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با داشتن بیش از 110 هزار جلد کتاب می‌تواند به عنوان یکی از مراکز مرجع مورد مراجعه محققان و پژوهشگران غرب کشور قرار گیرد.

کتابخانه دانشگاه آزاد همدان می‌تواند مرجع پژوهشگران غرب کشور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، اصغر تیموریان‌مطلق اظهار کرد: کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با داشتن بیش از 110 هزار جلد کتاب می‌تواند به عنوان یکی از مراکز مرجع مورد مراجعه محققان و پژوهشگران غرب کشور قرار گیرد.

به گفته وی، در این کتابخانه بیش از 25 هزار و 700 جلد کتاب لاتین در دسترس مراجعه‌کنندگان قرار می‌گیرد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی همدان ادامه داد: این کتابخانه با داشتن مساحتی برابر با 4 هزار متر مربع دارای بخش‌های مجزایی چون سالن مطالعه برادران و خواهران، محل جستجوی کتاب به صورت رایانه‌ای، سالن مطالعه دانشجویان و اساتید، بخش مرجع، نمایشگاه تازه‌های نشر و کتاب، مخرن و همچنین قسمت اسناد و پایان‌نامه‌ها است.

وی یادآور شد: بیش از 13 هزار و 175 نفر از مجموعه دانشجویان و اساتید این دانشگاه عضو کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی همدان هستند.

تیموریان‌مطلق بیان داشت: به طور متوسط روزانه حدود 600 نفر برای دریافت و تحویل کتاب به این کتابخانه مراجعه می‌کنند و این تعداد بدون در نظر گرفتن کسانی است که در محل کتابخانه به مطالعه می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه برنامه این معاونت برای غنی‌سازی کتابخانه‌های تخصصی رشته‌های دانشگاهی که دارای مقطع تحصیلات تکمیلی در واحد همدان است، افزود: کتابخانه تخصصی معماری این کتابخانه از معتبرترین منابع این رشته به استناد اکثر اساتید و پژوهشگران است که بیش از یک هزار عنوان پایان‌نامه نیز در آن در دسترس دانشجویان قرار می‌گیرد.

تیموریان‌مطلق در پایان سخنانش ابراز داشت: در قسمت مرجع این کتابخانه بیش از 3 هزار و 500 جلد پایان‌نامه مقاطع تحصیلات تکمیلی و 5 هزار جلد کتاب مرجع در دسترس مراجعه‌کنندگان و دانشجویان است.

انتهای پیام/2499/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول