اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

روایت سیل نوشهر از زبان یک خبرنگار / خیلی‌ها بی‌خانمان شدند

خبرگزاری فارس: وقوع سیل در منطقه نوشهر سبب شد تا بسیاری از شهروندان نوشهری در وضعیت نامناسبی به سر ‌برند.

روایت سیل نوشهر از زبان یک خبرنگار / خیلی‌ها بی‌خانمان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، 32 روز از سیل شرق مازندران در شهرستان بهشهر می‌گذرد که در 48 ساعت گذشته خبر جاری شدن سیل سوژه نخست رسانه‌ها‌ی مازندران و بسیاری از رسانه‌های کشور شد.

بگذریم از این نکته که سیل شهرستان بهشهر بیش از 60 میلیارد تومان خسارت به هموطنان مازندران وارد کرد و هنوز وعده دولت در اختصاص تسهیلات بانکی برای جبران بخشی از خسارت‌ها عملی نشد.

سیل استان مازندران در حدود دو سه روز گذشته نیز مردم شهرهای نوشهر و چالوس را نگران کرد به طوری که امکانات زیربنایی این شهر آسیب دید، آب، برق و گاز شهروندان نوشهری نیز قطع شد و بسیاری هموطنان‌مان در 7 شهر مازندران درگیر خسارت‌های سیل شدند.

آنچه که تاکنون اعلام شده از 7 شهر مازندران خسارت‌های شهرهای نوشهر و چالوس بر اثر جاری شدن سیل بیش از سایر شهرها بوده است.

حسن خزایی‌پول یکی از شهروندان نوشهری که بر اثر وقوع سیل بی‌خانمان شد در این باره به خبرنگار فارس وقوع سیل را این گونه روایت کرد.

حوالی ساعت سه و نیم بامداد روز دوشنبه با فریادهای بی‌امان همسایه‌ها از خواب بیدار شدیم و وقتی به سمت درب خروجی منزل دویدم و آن را باز کردم آب وارد منزل شد.

وی افزود: بلافاصله خانواده را بیدار و به جای امن پناه بردیم و آسیبی به ما نرسید اما خسارت شدید به منزل مسکونی ما وارد شد.

این شهروند نوشهری که از فعالان عرصه رسانه غرب مازندران نیز محسوب می‌شود در ادامه بیان مشکلات ناشی از جاری شدن سیل اظهار داشت: سیل تمام  لوازم و اسباب و اثاثیه خانه‌ام  را به بطور کامل از بین برد و تا 85 درصد به ساختمان منزل مسکونی‌ام خسارت و تخریب کرد.

خزایی‌پول افزود: در حال حاضر به همراه خانواده در منزل یکی از بستگان خود هستم و از مسئولان می خواهیم هر چه زودتر نسبت به رفع مشکلات پیش آمده برای شهروندان نوشهری اقدام کنند چرا که آسیب‌های روحی ناشی از بوجود آمدن شرایط فعلی کمتر از آسیب‌های سیل نیست.

به گزارش فارس، امید که بزودی مشکلات شهروندان نوشهری به طور کامل برطرف شده و به روال عادی زندگی خود بازگردند.

انتهای پیام/2296/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول