اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گلپایگان

بارش باران پاییزی موجب خوشحالی کشاورزان و مردم شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره هواشناسی گلپایگان گفت: بارش باران در این شهر طی 48 ساعت گذشته 42.3 میلی‌متر بوده و موجب خوشحالی مردم گلپایگانی و به ویژه کشاورزان شده است.

بارش باران پاییزی موجب خوشحالی کشاورزان و مردم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، محمدتقی یاوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گلپایگان درباره بارش باران در 48 ساعت گذشته اظهار کرد: بارش باران طی 48 ساعت گذشته 42.3 میلی‌متر بوده و موجب خوشحالی کشاورزان و مردم گلپایگانی شده است.

وی ادامه داد: در سال زراعی جدید (مهر تا خردادماه) مقدار بارش باران تاکنون 56.9 میلی‌متر است.

رئیس هواشناسی گلپایگان تاکید کرد: در سال زراعی گذشته مقدار بارش 25.2 میلی‌متربوده است که 31.7 میلی‌متر افزایش بارندگی را شاهد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه پیشینه دمای امروز هشت درجه و کمینه دما دو درجه است، تاکید کرد: در حال حاضر راه‌های مواصلاتی شهر باز است و وضعیت عبور و مرور در تمام جاده‌های این شهرستان عادی و روان است.

به گزارش فارس بارش باران که از دو شب پیش آغاز شده چهره شهر را دگرگون کرده، حال و هوای پاییزی به آن داده و ارتفاعات کوه الوند را سفیدپوش کرده است.

انتهای پیام/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول