اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله:

زیربنای قرآنی موجب حیات انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حیات انقلاب اسلامی و جهان‌شمول شدن آن به علت این است که این انقلاب زیربنای قرآنی داشت.

زیربنای قرآنی موجب حیات انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علیرضا عربپور بعد از ظهر امروز در آیین اختتامیه مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: فردی که انس با قرآن داشته باشد از هر فقر و فلاکتی نجات می‌یابد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان انس با قرآن را موجب تعالی جسم و جان انسان دانست و افزود: قرآن بزرگ‌ترین شفا برای قلب‌ها و جسم‌های بیمار است.

عربپور با اشاره به اهانت به ساحت مقدس قرآن تصریح کرد: دشمن با کینه و عناد این اقدام گستاخانه را انجام داد و گمان می‌کردند که دنیا با آنها همراهی می‌کند، اما حتی افرادی که هم‌کیش و آیین آنها بودند برعکس عمل کردند.

وی خاطرنشان کرد: توفیق پرورش در دامان قرآن را خداوند به کسی نمی‌دهد و برای پیمودن راه سعادت نیاز است که انسان روح را جلا دهد و این امر با انس با قرآن محقق می‌شود.

عربپور ابراز داشت: عمل به قرآن و پرداختن به صورت محوری و تئوری به آن به انسان زندگی می‌دهد و حیات انقلاب اسلامی و جهان‌شمول شدن آن به علت این است که این انقلاب زیربنای قرآنی داشت.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی شعار انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: انقلاب‌های بسیاری در دنیا به وقوع پیوسته اما به علت اینکه زیرساخت الهی و اسلامی نداشتند از بین رفتند اما انقلاب اسلامی ماندگار شده است و ماندگار می‌ماند و شهدا نیز با قرآن انس داشتند و تا همیشه در جهان و ایران ماندگار می‌مانند.

عربپور با بیان اینکه جامعه قرآنی متعالی و پویا است، اذعان داشت: اگر جامعه‌ای دشمنانی داشته باشد، قرآن با دشمنان می‌جنگد.

وی گفت: در جنگ با دشمنان قرآن مانند یک قدرت نرم در دست مسلمانان به ویژه مردم ایران است و قرآن موجب بیداری جهان شده و تا زمانی که زیر سایه قرآن باشیم هیچ شکستی نمی‌خوریم.

انتهای پیام/80019/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول