اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

مداحان اهداف انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مداحان در ایام عاشورا اهداف انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کنند.

مداحان اهداف انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی ظهر امروز در همایش بسیج مداحان و ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: مداحان و سخنرانان در ایام عاشورا می‌توانند اهداف انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کنند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین ره‌آورد عاشورا، انقلاب اسلامی است و لازم است که سخنرانان در ایام محرم در خصوص انقلاب اسلامی و اهداف آن برای قشر جوان روشنگری کنند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: ایام محرم فرصت مناسبی است که مداحان و سخنرانان به ابعاد مختلف دشمنی دشمنان انقلاب بپردازند و نسل جوان را در جریان این وقایع قرار دهند.

لطفی تصریح کرد: ایام ماه محرم فرصتی است که می‌توان در آن در راستای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و تقویت انقلاب اسلامی تلاش کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: فرهنگ عاشورایی یکی از بارزترین ویژگی‌های ملت ایران اسلامی است که در دوران دفاع مقدس با استفاده از این فرهنگ از کیان ایران اسلامی حفاظت و صیانت کردند.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و حماسه‌های بزرگی را در این دوران خلق کردند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول