اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول قوه قضائیه مطرح کرد

نابودی وحدت‌ و تخریب امید به آینده؛ جنگ جدید دشمن علیه ملت ایران

خبرگزاری فارس: معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه ‌‌دشمنان به دنبال تخریب وحدت و انسجام عمومی و تخریب امید به آینده در بین مردم هستند گفت: باید با ‌پیروی از رهنمودهای ولایت ‌فقیه‌ این تخریب‎ها را خنثی کنیم.

نابودی وحدت‌ و تخریب امید به آینده؛ جنگ جدید دشمن علیه ملت ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی دادگستری کل استان گلستان، حجت‎الاسلام سیدابراهیم رئیسی در همایش علمای اهل تشییع و تسنن با اشاره به موج جدیدی که در جهان اسلام ایجاد شده است اظهار داشت: فریاد لبیک یا رسول الله یک فریاد مقطعی نیست بلکه حرکتی استراتژیک است که مردم با اعتقاد به خدا و تعالیم اسلام در راستای بیزاری از استبداد و استعمار دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان با توهین به مقدسات مسلمانان می‎خواهند حساسیت‎سنجی کنند اذعان داشت: خیزشی که در جهان اسلام شکل گرفت توانست توطئه‎های دشمنان را خنثی کنند.

رئیسی تصریح کرد: اگر امروز آموخته‎ها و تعالیم پیامبران الهی به ویژه پیامبر بزرگ اسلام را از تمدن بشریت کنار بزنیم چیزی برای عرضه باقی نخواهد ماند.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه تمدن امروز بشر به اعتراف دانشمندان غربی، مدیون تعالیم اسلام است گفت: اهانت به پیامبر اسلام، اهانت به همه اولیا و ادیان الهی و اهانت به انسان است.

رئیسی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم ایران، همه کشورهای منطقه هویت اسلامی خود را شناخته‎اند افزود: اسلام‎خواهی استکبارستیزی، مقابله با استبداد داخلی و حکومت‎های دیکتاتوری وجه مشترک خیزش اسلامی منطقه است.

وی با بیان اینکه امروز بیش از سایر زمان‎ها باید وحدت را به عنوان یک استراتژی دنبال کنیم گفت: باید همه بدانند هر کس و هر حلقومی که امروز سخنی بگوید که جلوه‎ای از اختلاف داشته باشد خواسته یا ناخواسته در راه دشمنان قدم برداشته است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال تخریب وحدت و انسجام عمومی و تخریب امید به آینده در بین مردم هستند گفت: باید با استعانت از الطاف الهی و پیروی از رهنمودهای ولایت مطلقه فقیه، این تخریب‎ها را خنثی کنیم.

معاون اول قوه قضاییه در ادامه گفت: امروز با وجود همه توطئه‎های نظام سلطه، پرچم حق‎طلبی، عدالت‎خواهی و آزادگی که امام خمینی برافراشت همچنان بعد از گذشت سه دهه پابرجاست.

همایش " لبیک یا رسول‌الله " با حضور جمع کثیری از علمای اهل تشیع و اهل تسنن استان گلستان در حوزه علمیه امام خمینی گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/2307/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول