اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان البرز خبر داد

اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی البرز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان در روزهای پایانی هفته خبر داد.

اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس البرز، همایون شریفی گفت: به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان البرز محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی هفته در این استان، اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه 25 آبان ماه الی ساعت 23 روز جمعه 26 آبان ماه سال جاری از محورهای کرج – چالوس و بالعکس ممنوع می‌باشد.

این مسئول ادامه داد: براساس تمهیدات اندیشیده شده همچنین تردد انوع تریلر و کامیون از محورهای کرج – چالوس و هراز کماکان ممنوع است.

وی تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 22 روز جمعه 26 آبان ماه را از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع اعلام کرد و افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی ساعت 22 همان تاریخ از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: تردد کلیه کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 22 روز پنجشنبه 25 آبان ماه و از ساعت 6الی 22 روز جمعه 26 آبان ماه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

به گفته شریفی پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان می‌باشد.

انتهای پیام/2302‌/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول