اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دالاهو:

هیئت‌های مذهبی از مسائل انحرافی در مسئله عاشورا پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار دالاهو گفت: هیئت‌های مذهبی و روحانیون از مسائل انحرافی در مسئله عاشورا پرهیز کنند.

هیئت‌های مذهبی از مسائل انحرافی در مسئله عاشورا پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی هاشمی‌نیا صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دالاهو که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه خون بر شمشیر و ایام حزن، اندوه سرور و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین اظهار کرد: هفته امر به معروف و نهی ازمنکر با دهه اول محرم مقارن شده است.

هاشمی‌نیا با اشاره به اینکه امام‌حسین(ع) بزرگ‌ترین شهید راه احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر است خواستار تمهیدات لازم در راستای هرچه باشکوه‌‌تر برگزار کردن این مراسم شد و تصریح کرد: امام حسین برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از تمام هستی خود گذشت تا اسلام زنده بماند.

وی با بیان همزمان بودن هفته بسیج و ماه محرم افزود: برنامه‏های گرامیداشت هفته بسیج در سال‌جاری با رنگ و بویی خاص باید اجرا شود. 

فرماندار شهرستان دالاهو ادامه داد: حسینیه‌ها، مساجد و هیئت‌های مذهبی مکتب عاشورای حسینی، مسئله امر به معروف و نهی از منکر که یکی از اهداف اصلی سالار شهیدان بوده در بین عزاداران تبلیغ و نهادینه کنند.

وی با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی و روحانیون از مسائل انحرافی در مسئله عاشورا پرهیز کنند گفت: مداحان در انتقال و ترویج فرهنگ عاشورا بسیار تاثیرگذار هستند.

هاشمی‌نیا در پایان با اشاره به رسالت مداحان گفت: حفظ و اشاعه فرهنگ شهادت از طریق یاد شهداى کربلا و شهداى انقلاب جمهوری اسلامی ایران، طرح معارف اسلام و انقلاب، پیرو خط امام و رهبرى بودن از رسالت‌های مهم یک مداح اهل ‌بیت(ع) است.

انتهای پیام/2700/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول