اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون آموزش و پرورش جیرفت اعلام کرد

اعزام مبلغان در ایام محرم به مدارس جیرفت

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: تیم 10 نفره مبلغان از قم برای تبلیغ و بیان فلسفه عاشورا در ایام ماه محرم در مدارس جیرفت دعوت شدند.

اعزام مبلغان در ایام محرم به مدارس جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت علی‌اکبر علیدادی بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری آیین عزاداری در ماه محرم و صفر سال جاری اظهار داشت: با توجه به اینکه هر هیئت سخنرانی را برای این ایام دعوت می‌کند، این آمادگی را داریم تا در مواقعی که وقت آزاد دارند دانش‌آموزان مدارس شهرستان از سخنان آن‌ها استفاده کنند.

وی افزود: از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در ماه محرم دعوت از تیم 10 نفره مبلغان از قم است که در این ایام در مدارس جیرفت به سؤال‌های دانش‌آموزان پاسخ می‌دهند.

علیدادی تصریح کرد: با توجه به اهمیت نهضت عاشورا در حفظ دین اسلام نیاز است که سخنرانان درباره فلسفه این حادثه سخن داشته باشند.

محمود معناصری معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت نیز گفت: انقلاب ما با نام محرم و عاشورا آغاز شد و در زمان جنگ تحمیلی نیز با نام ائمه اطهار این جنگ نابرابر را به پیروزی تبدیل کردیم.

وی با بیان اینکه تلاش ما باید بر این باشد تا برنامه‌های مذهبی را به بهترین شکل برگزار کنیم، افزود: وجود مسجدی با قدمت 800 سال در شهرستان جیرفت بیانگر این است که مردم این منطقه از دیرباز با دین و مذهب عجین شده‌اند.

وی افزود: هدف از برگزاری این جلسه هرچه باشکوه‌تر برگزارشدن مراسم عزاداری شهادت امام حسین (ع) است و در این راستا همه هیئت‌ها با همکاری و اتحاد یکدیگر برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش فارس این نشست با حضور مسئولان محلی و تعدادی از رؤسای هیئت‌های مذهبی شهرستان جیرفت برگزار شد.

انتهای پیام/80002/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول