اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی خبر داد

اعزام 3 ورزشکار خراسان‌رضوی به مسابقات اسنوکر جایزه بزرگ کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی از اعزام سه نفر از ورزشکاران استان به مسابقات اسنوکر جایزه بزرگ کشور خبر داد.

اعزام 3 ورزشکار خراسان‌رضوی به مسابقات اسنوکر جایزه بزرگ کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، وحید اثنی‌عشری ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: این مسابقات با حضور حدود 60 نفر از ورزشکاران 30 استان کشور در روز یکشنبه 28 آبان ماه در تهران برگزار می‌شود و سه نماینده خراسان‌رضوی در این رقابت‌ها حضور دارند.

وی افزود: دور دوم مسابقات انتخابی نفرات اعزامی به رقابت‌های جایزه بزرگ کشور امروز 25 آبان ماه با حضور حدود 20 نفر از ورزشکاران استان در باشگاه بیلیارد تشریفات مشهد برگزار می‌شود و دو نفر برتر اعزامی به این مسابقات مشخص خواهند شد.

اثنی‌عشری خاطرنشان کرد: در روز شنبه 20 آبان ماه دور اول مسابقات انتخاب نفرات اعزامی به رقابت‌های اسنوکر جایزه بزرگ کشور برگزار شد و میلاد کاشانی با کسب بیشترین امتیاز در بین 16 شرکت‌کننده مجوز حضور در تهران را بدست آورد.

دبیر هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی همچنین از برگزاری سومین مجمع باشگاه‌های بیلیارد استان خبر داد و اذعان داشت: در این مجمع که هفته آینده برگزار می‌شود به بررسی مشکلات باشگاه‌های خراسان‌رضوی و تصمیم‌گیری در مورد برگزاری سومین دوره لیگ برتر استان پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول