اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد گیلان:

باشگاه‌های بیلیارد گیلان ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد گیلان از اجرای طرح ساماندهی باشگاه‌های این رشته ورزشی در استان خبر داد.

باشگاه‌های بیلیارد گیلان ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سارنگ بزرگ‌چنانی در دیدار با باشگاه‌داران گیلانی بولینگ و بیلیارد با اشاره به اهمیت توسعه اماکن ورزشی در این استان، از مسئولان باشگاه‌های بدون مجوز خواست تا در اسرع وقت نسبت به کسب مجوز اقدام کنند.

وی اظهار کرد: طرح ساماندهی باشگاه‌های بیلیارد استان با هدف توسعه زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی در دو حوزه همگانی و قهرمانی انجام می‌شود.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد گیلان با تاکید بر ضرورت داشتن مجوزهای فعالیت، تصریح کرد: تمام باشگاه‌ها باید با مجوز فعالیت‌های خود را پیگیری کنند.

وی در ادامه از برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری رشته بیلیارد و بولینگ در گیلان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان به حضور در این دوره‌ها باید برای ثبت نام به دفتر هیئت مذکور مراجعه کنند.

بزرگ‌چنانی با اشاره به رقابت‌های اسنوکر زیر 21 سال با نام جام خزر، ابراز کرد: این رقابت‌ها با معرفی نفرات برتر در لاهیجان پایان یافت.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها 24 ورزشکار برتر رشته اسنوکر از لاهیجان با هم به رقابت پرداختند.

به گفته این مسئول، در پایان رقابت‌های مذکور، رضا جانعلی‌پور و حسام خورسندی با برتری در مقابل رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند که در نهایت رضا جانعلی‌پور با غلبه در برابر حریفش عنوان قهرمانی را کسب کرد و حسام خورسندی در مکان دوم قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در دیدار رده‌بندی رقابت‌های اسنوکر ماکان حسنوند و سورنا شکوهی به مصاف هم رفتند که در نهایت ماکان حسنوند با برتری در برابر حریف خود عنوان سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول