اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران:

طرح صالحین از مهم‌ترین ماموریت‌های فرهنگی و معنوی بسیج است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران طرح صالحین را یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های فرهنگی و معنوی بسیج دانست و گفت: تربیت انسان مومن، بصیر از ظرافت‌های طرح ارزشمند حلقه‌های شجره طیبه صالحین است.

طرح صالحین از مهم‌ترین ماموریت‌های فرهنگی و معنوی بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سردار علی نصیری ساعاتی پیش در جمع بسیجیان شهرستان ری، طرح صالحین را یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های فرهنگی و معنوی بسیج دانست و اظهار داشت: تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع از اهداف اصلی و ظرافت‌های طرح ارزشمند حلقه‌های شجره طیبه صالحین است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با تاکید بر توجه جدی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج به طرح حلقه‌های شجره طیبه صالحین عنوان کرد: فرماندهان پایگاه‌ها باید به این موضوع به عنوان یک امر واجب نگریسته تا بتوانیم از هجوم فرهنگی و موانع به وجود آمده توسط دشمن به سلامت عبور کنیم.

وی ادامه داد: طرح حلقه‌های شجره طیبه صالحین بسیج با تدبیر مقام معظم رهبری شکل گرفته و موید این واقعیت است که یک بسیجی علاوه بر آمادگی رزمی باید دارای بینش سیاسی نیز باشد.

سردار نصیری افزود: قدرت نرم و نوع بکارگیری آن بسیار راحت‌تر از بکارگیری قدرت سخت است، بنابراین باید فرهنگ بسیجی در کشور به وجود آید تا بتوان در مقابل ناتو و جنگ فرهنگی دشمن موفق بود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران یادآور شد: امروز لازم است که همه ما در مسیر صحیح مقابله با جنگ نرم دشمن حرکت کنیم چراکه در فتنه سال 88 شاهد بودیم کسانی از جنس خودمان منحرف شدند و اگر دارای بینش لازم بودند، هیچ‌گاه دچار انحراف نمی‌شدند.

وی تاکید کرد: اگر در جنگ سخت پیروزی فیزیکی و نابودی و حذف دشمن برای رسیدن به هدف مورد نظر است در جنگ نرم سعی در تسلط و پیروزی بر اندیشه، باورها و اعتقادات دینی ملت‌هاست و با پذیرش کم‌ترین خسارت بیشترین منفعت نصیب دشمن می‌شود. 

سردار نصیری با اشاره به تفاوت‌های جنگ سخت و جنگ نرم، افزود: در جنگ سخت دو طرف درگیر از انواع ابزار جنگی به صورت فیزیکی علیه همدیگر استفاده می‌کنند و در جبهه خاکریز، میدان و هدف مشخص است اما در جنگ نرم خاکریز دشمن تا داخل خانه‌ها نیز نفوذ می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران در پایان جنگ دیگر دشمنان علیه ملت ایران را هجمه اقتصادی دانست و ابراز داشت: دشمن با ایجاد موانع و تحریم، سعی در پایین آوردن آستانه تحمل مردم را دارد و به فرموده مقام معظم رهبری گذر از این پیچ خطرناک بدون داشتن وحدت، تلاش و سازندگی ممکن نیست.

انتهای پیام/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول