اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی خبر داد

اعزام تیم‌های درمانی بسیج پزشکی به کشورهای مسلمان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی اعزام تیم‌های درمانی به کشورهای مسلمان را از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان اعلام کرد.

اعزام تیم‌های درمانی بسیج پزشکی به کشورهای مسلمان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد رئیس‌زاده ظهر امروز در آیین اختتامیه طرح بیمارستان ثابت و صحرایی خراسان‌شمالی اظهار کرد: این تیم‌های پزشکی درمانی به کشورهای مختلف از جمله سومالی، کنیا، عراق و لبنان اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه اعزام تیم‌های پزشکی به کشورهای مختلف از چند سال قبل در برنامه‌های تیم بسیج پزشکی قرار گرفته است، افزود: سال گذشته نیز چهار تیم پزشکی تخصصی بسیج جامعه پزشکی به کشورهای سومالی، لبنان و همچنین به مرکز کنیا و سومالی در همین سال اعزام شدند.

به گفته رئیس‌زاده، همچنین در همین مدت دو تیم به لبنان، یک تیم به سومالی و یک تیم نیز برای ارائه خدمات به مرکز کنیا و سومالی اعزام شدند؛ در سیل پاکستان نیز یک تیم تخصصی به این کشور اعزام شده بود.

وی همچنین ایجاد بیمارستان ثابت در بین‌الحرمین کربلا را از مهم‌ترین برنامه‌های امسال بسیج جامعه پزشکی عنوان کرد و افزود:‌ با تحقق این برنامه زمینه برای ارائه خدمات پزشکی از سوی جمهوری اسلامی به زائران فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ارائه این خدمات از سوی این سازمان را براساس مکتب اسلام، آرمان‌های امام راحل و همچنین وظیفه اسلامی و انسانی عنوان کرد و گفت: این مهم براساس ظرفیت تخصصی این سازمان صورت گرفته و تداوم دارد.

وی تاکید کرد: بسیج جامعه پزشکی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نیروهای سپاه و بسیج برای سلامت مردم اقدام می‌کند که نمونه آن را نیز در دوره‌های گذشته در زمینه واکسیناسیون شاهد بودیم.

رئیس‌زاده گفت: همچنین در زمینه توان عملیاتی کردن کمک به حوادث مترقبه و غیرمترقبه بسیج جامعه پزشکی مشارکت دارد.

انتهای پیام/63002/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول