اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

1300 روحانی به شهرستان و روستاهای آذربایجان‌شرقی اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: یک‌هزار و 300 روحانی و مبلّغ دین در محرم 1434 هجری به شهرستان‌ها و روستاهای استان اعزام می‌شوند.

1300 روحانی به شهرستان و روستاهای آذربایجان‌شرقی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، حبیب طاهری اظهار کرد: اعزام روحانی و مبلّغان دینی برای ترویج دین مبین اسلام به روستاها و شهرستان‌ها در ماه محرم امسال طبق سنوات گذشته صورت می‌گیرد که از  یک‌هزار و 300 اعزام 450 روحانی از قم و بقیه بومی استان هستند که اعزام شده‌اند.

وی از برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی محرم توسط هئیت‌های عزاداری در سطح استان خبر داد و گفت: بیش از 50 مرکز فرهنگی در سطح کلانشهر تبریز محصولات فرهنگی محرم را به دور از هرگونه آسیب و موافق با سیاست‌های ستاد ساماندهی شئون فرهنگی عرضه می‌کنند.

طاهری در خصوص برنامه‌های پیش از ماه محرم که توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان انجام شد اظهار کرد: دوره‌های آموزشی روحانیون، برگزاری کنگره شعر عاشورایی، همایش روحانیت، همایش مسئولان هئیات مذهبی آذربایجان‌شرقی را می‌توان از برنامه‌های شاخص این مقطع زمانی برشمرد.

وی از انتشار کتاب شعرهای پرمحتوا و غنی عاشورایی خبر داد و گفت: پس از برگزاری کنگره شعر عاشورایی، اشعار پرمحتوا و بدون آسیب چاپ و در اختیار دو هزار مداح هئیت‌های عزاداری سطح استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول